Novosadski festival EXIT 06 će, pored bogatog muzičkog programa, ponuditi posetiocima i nekoliko noviteta što se tiče lokacije, izgleda kampa, i promotivnih žurki koje će prethoditi samom festivalu, najavljeno je na konferenciji za novinare.

Na samoj Petrovaradinskoj tvrdjavi će ove godine, sem stejdževa, biti postavljene Chillout zone, mesta gde će posetioci moći da se opuste i malo predahnu izmedju dva nastupa.

I ove godine organizatori EXIT-a saradjuju sa firmom "Carlsberg", tako da će pivo "Tuborg" ponovo biti zvanično piće festivala.

"Ponovo pokrećemo kampanju "Piti ili biti", u okviru koje će biti organizovan svakodnevni prevoz iz većih gradova do Petrovaradinske tvrdjave, kako ljubitelji piva ne bi morali da razmišljaju o povratku kući automobilom i time ugrozili sebe ili druge", rekao je Aleksandar Radosavljević, komercijalni direktor "Carlsberga".

"Za strane i domaće posetioce EXIT-a i ove godine obezbedjen je kamp, koji je modernizovan i trenutni kapacitet mu je 8.000 mesta, a nadamo se da će do početka festivala biti u stanju da primi 12.000 ljudi. Interesovanje za kamp je ogromno, danas smo na sajtu dobili preko 1.500 prijava za kamp samo iz Velike Britanije" dodao je on.

Radosavljević je najavio i veliku Tuborg Music 2006 nagradnu igru, čiji će glavni dobitnik povesti pet svojih prijatelja na danski muzički festival Roskilde, uz sve plaćene troškove.

DJ Aćim je najavio veliki broj promotivnih EXIT dogadjaja u celom regionu, na kojima će nastupati domaći izvodjači i promovisati novu kompilaciju Tuborg Loud and Clear vol 2. Prva žurka nas očekuje već sredinom maja.

Generalni menadžer EXIT-a Bojan Bošković naveo je da se i ove godine očekuje oko 200.000 ljudi, od čega će jedna trećina biti stranci i dodao da je samo u Velikoj Britaniji već prodato oko 1.500 ulaznica.

Organizatori su odbili bilo kakav komentar o muzičkoj selekciji festivala, ali su naglasili da publiku očekuju sjajna iznenadjenja.

(MONDO)