Beogradska arena smanjenog kapaciteta bila je puna publike svih uzrasta i raznih muzičkih opredeljenja, koja je došla da uživo čuje nekadašnje "čudo od deteta", jedinstvenu Vanesu Mej (32).

Britanska muzičarka, poreklom iz Singapura, na binu je izašla sa oko pola sata zakašnjenja, u "šljaštećoj" haljinici, na visokim štiklama. Oko 5.000 ljudi uživalo je u njenom nastupu sa bendom, ali i srpskim gudačkim orkestrom "Metamorfozis".

Prvi susret Vanese sa Beogradom pokazao je zašto ona važi za jedinstvenu pojavu na muzičkoj sceni. Pored očekivane (i potvrđene) virtuoznosti, Vanesa je prikazala i jedinstvenu energiju i samopouzdanje na bini, kojim mogu da raspolažu samo oni koji su stoprocentno uvereni u svoj kvalitet i vrednost.

Pogledajte fotogaleriju!

Koncert je trajao oko dva sata, sa jednim bisom, i tematski je bio podeljen u nekoliko celina - elektronsku, rokersku, emotivniju… Sjajna violinistkinja izvela je i "Igru sabljama" iz Hačaturjanovog baleta "Gajane", "Bolero" i "Tango" Voltera Tajeba, Vangelisa, irske balade, rok klasike, latino...

Za kraj, umetnica je sačuvala "Tokatu i fugu u D mollu" Baha, kompoziciju koja ju je lansirala u vrh muzičke scene nakon što ju je objavila na svom prvom tehno-pop albumu zvučnog imena "The violin player" ("Violinistkinja").

Posle koncerta, utisci su bili jaki, a zamerke posetilaca odnosile su se na ozvučenje, ali i činjenicu da uprkos ledenoj temperaturi, nije bilo otvoreno dovoljno ulaza uoči koncerta, pa su se ljudi smrzavali u redovima. Ipak, šou koji je napravila "Violinistkinja" nastaviće da se prepričava.



(MONDO - Bojana Zimonjić)