Najbolja igračica među pevačicama i devojka fudbalera Đerara Pikea Šakira, na binu Beogradske arene je izašla u pufnastoj ružičastoj kreaciji u stilu Lady Gage, koju je, na prve taktove pesme i oduševljenje svih okupljenih, zbacila sa sebe i zaigrala trbušni ples.
Šakira je posle "striptiza" za skoro deset hiljada duša u Areni, ostala u crnim helankama i topu od zlatnih karika, nakon čega je počeo i "zvanični deo koncerta".
Publiku su uglavnom činile potpuno raspamećene devojčice pretpubertetskog uzrasta, koje su euforično imitirale lepu Kolumbijku i njene plesne pokrete dok su se mame smeškale i slikale ih, a tate jedva odvajale i pogled i kamere mobilnih telefona od bine…
Pevačici je uz svoj prvi globalni hit "Whenever, wherever" na stejdž izvela i pet dama iz publike, odabranih na kastingu. Izvrištale su se, izgrlile sa njom, i zaigrale trbušni ples, ali i "drmanje" kukovima i guzom u stilu Bijonse!
Šakira se nekoliko puta presvukla u toku nastupa, pa je djuskala bosa u zlatnim "lancima", dugoj crvenoj suknji, "fanki" crno-zelenim šalvarama i topu, i bež kostimu za trbušni ples.
Razigrana plavokosa pop zvezda devojčice je oduševila najvećim hitovima "Why wait for later", "Whenever, wherever", "Inevitable", "Gypsy", "La tortura", "Las de la intuicion", "Loca", "She wolf"…
Koncert je trajao oko sat i po vremena, a za bis je Šakira sačuvala najbolje - "Hips don't lie", iako nas je ubedila da kukovi ne lažu već u prvim minutima, i zvaničnu pesmu Mundijala "Waka waka (This time for Africa)".
Spontana i šarmantna pevačica je posvećivala pesme publici ("Beograde, večeras sam samo tvoja"), pričala anegdote o njihovom nastajanju na plaži, i povremeno se ipak oslanjala na plej-bek kada je trebalo nemilosrdno "mešati" i pevati u isto vreme. Ali svirala je i gitaru, i usnu harmoniku, i dokazala da je talentovana u svemu čega se prihvati.
Ipak, najveći adut nastupa je u plesu, bio to vrhunski trbušni performans, oštri flamenko ili potpuno divljanje uz žešće delove muzike. Seksepilna Kolumbijka jednostavno mami i zadržava pogled, dok skače, meša, pada u zanosu, deli publici cveće, uvija se oko postolja za mikrofon, mlati kosom uz električnu gitaru… Dok se njene koleginice oslanjaju na pažljive koreografije pratećih plesača, Šakira ceo ovaj šou "nosi" sama". I to kako!
(MONDO: Tekst - Bojana Zimonjić, foto - Petar Stojanović)
Šakira je posle "striptiza" za skoro deset hiljada duša u Areni, ostala u crnim helankama i topu od zlatnih karika, nakon čega je počeo i "zvanični deo koncerta".
Publiku su uglavnom činile potpuno raspamećene devojčice pretpubertetskog uzrasta, koje su euforično imitirale lepu Kolumbijku i njene plesne pokrete dok su se mame smeškale i slikale ih, a tate jedva odvajale i pogled i kamere mobilnih telefona od bine…
Pevačici je uz svoj prvi globalni hit "Whenever, wherever" na stejdž izvela i pet dama iz publike, odabranih na kastingu. Izvrištale su se, izgrlile sa njom, i zaigrale trbušni ples, ali i "drmanje" kukovima i guzom u stilu Bijonse!
Šakira se nekoliko puta presvukla u toku nastupa, pa je djuskala bosa u zlatnim "lancima", dugoj crvenoj suknji, "fanki" crno-zelenim šalvarama i topu, i bež kostimu za trbušni ples.
Razigrana plavokosa pop zvezda devojčice je oduševila najvećim hitovima "Why wait for later", "Whenever, wherever", "Inevitable", "Gypsy", "La tortura", "Las de la intuicion", "Loca", "She wolf"…
Koncert je trajao oko sat i po vremena, a za bis je Šakira sačuvala najbolje - "Hips don't lie", iako nas je ubedila da kukovi ne lažu već u prvim minutima, i zvaničnu pesmu Mundijala "Waka waka (This time for Africa)".
Spontana i šarmantna pevačica je posvećivala pesme publici ("Beograde, večeras sam samo tvoja"), pričala anegdote o njihovom nastajanju na plaži, i povremeno se ipak oslanjala na plej-bek kada je trebalo nemilosrdno "mešati" i pevati u isto vreme. Ali svirala je i gitaru, i usnu harmoniku, i dokazala da je talentovana u svemu čega se prihvati.
Ipak, najveći adut nastupa je u plesu, bio to vrhunski trbušni performans, oštri flamenko ili potpuno divljanje uz žešće delove muzike. Seksepilna Kolumbijka jednostavno mami i zadržava pogled, dok skače, meša, pada u zanosu, deli publici cveće, uvija se oko postolja za mikrofon, mlati kosom uz električnu gitaru… Dok se njene koleginice oslanjaju na pažljive koreografije pratećih plesača, Šakira ceo ovaj šou "nosi" sama". I to kako!
(MONDO: Tekst - Bojana Zimonjić, foto - Petar Stojanović)
Pridruži se MONDO zajednici.