
Bilo da prevrćete očima kada čujete za tri gala večeri "šljokičavog" pevačkog nadmetanja Evrope, ili sa nestrpljenjem i iskokanim kokicama čekate da vidite ko će imati najbolju pesmu - ili najgori stajling - ne možete reći da Eurosong nije jedno od najpopularnijih takmičenja na svetu.
"Kao fenomen popularne kulture, Pesma Evrovizije je prošla kroz više faza. Na svojim počecima bila je otelotvorenje evropskog pop mejnstrima kojim su dominirali razni derivati šansona, kancona i orkestriranih džez balada. Tada su nas predstavljale Ljiljana Petrović i Lola Novaković, čiji su rezultati (8. i 4. mesto) retko bivali dostignuti u narednih dvadesetak godina. Ipak, nesumnjivo najveći evrovizijski hit tog doba bila je pesma koja je 1958. zauzela tek treće mesto na takmičenju u Hilversumu. Njen pravi naziv verovatno vam ništa ne znači, dok ne pokušate da ga otpevate 'Nel blu, dipinto di blu'...", samo je jedan deo istorijata koji je naš kolumnista Tomislav Grujić pripremio za vas.
Kolumnu pročitajte OVDE.
(MONDO)
"Kao fenomen popularne kulture, Pesma Evrovizije je prošla kroz više faza. Na svojim počecima bila je otelotvorenje evropskog pop mejnstrima kojim su dominirali razni derivati šansona, kancona i orkestriranih džez balada. Tada su nas predstavljale Ljiljana Petrović i Lola Novaković, čiji su rezultati (8. i 4. mesto) retko bivali dostignuti u narednih dvadesetak godina. Ipak, nesumnjivo najveći evrovizijski hit tog doba bila je pesma koja je 1958. zauzela tek treće mesto na takmičenju u Hilversumu. Njen pravi naziv verovatno vam ništa ne znači, dok ne pokušate da ga otpevate 'Nel blu, dipinto di blu'...", samo je jedan deo istorijata koji je naš kolumnista Tomislav Grujić pripremio za vas.
Kolumnu pročitajte OVDE.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.