Jedan od naših najpoznatijih bendova snimio je spot za četvrti singl, "Društvena mreža", sa aktuelnog albuma "Uf!", a šta o istim misle rokeri otkrio je Koja u razgovoru za MONDO.
Komunicirate li sa fanovima preko društvenih mreža?
"Ne. Koliko čujem, time se mahom bave folk i sportske zvezde."
Da li je preko društvenih mreža najlakše "opipati puls" publike pred izlazak albuma i planiranje koncerata?
"Verovatno, ali ovde je to sve poremećeno, pošto prave muzičke industrije i nema. Top liste pravi ko kako hoće, ako hoće, televizijske emisija koje se bave rok muzikom i nema. Agresivna medijska promocija, najavljivanje koncerta ili albuma, poprilično košta, pa se ljudi okreću Internetu, Facebooku i ostalim alternativnim vidovima promocije. Nekome to pomogne, a nekome ne."
Mislite li da društvene mreže mogu da doprinesu većoj popularnosti nekog benda ili muzičara iako ono što radi i nije visokog kvaliteta?
"Sigurno, ali se nadam da je to kratkog daha. Veći je problem kad ostali mediji guraju pomenuti 'nevisoki' kvalitet. "
Disciplin A Kitschme uvek brine o kvalitetu, pa je tako i spot za "Društvenu mrežu" snimljen u visokoj produkciji u studiju "Beomedija". Iza kamere je bio Zoran Jovanović Kiki, 3D animacije su delo "Bum studija" odnosno Aleksandra Kostića Beca, a režiju i montažu potpisuje Koja.
Uživajte u spotu.
(Dado Popović, MONDO)