"The Wall" je do sada prikazan 192 puta širom sveta pred više od 3.3 miliona obožavaoca čime se našao među najuspešnijim turnejama u istoriji roka.

Turneja na koju Voters kreće sa svojom produkcijom, obuhvatiće 18 nastupa na otvorenom ili stadionskom prostoru, među kojima su i legendarna mesta poput Rome Olympic stadiona, Amsterdamske arene i Berlin Olympic stadiona, i naravno, beogradsko Ušće, 1. septembra 2013. godine.

Ulaznice će biti u prodaji već od sledećeg ponedeljka, preko zvaničnog sajta www.rogerwaters.com.

U redovnoj prodaji po cenama od 4500 za parter, 5500 fan pit i tribine 7500 dinara biće u prodaji od 16. novembra na svim prodajnim mestima CS Eventima kao i na blagajnama Kombank Arene, Bilet centra Beograda, Doma omladine, "Ušće" šoping centra kao i putem sajtova: www.kombankarena.com, www.eventim.rs.

Za velike prostore na otvorenom Rodžer Voters je redizajnirao i podigao šou "The Wall" na još viši nivo, kreiravši vrhunski događaj sa jedinstvenim doživljajem za publiku bez obzira odakle se gleda i stvarajući produkciju koja prevazilazi sve do sada već viđeno.

"Jako mi je drago što ćemo The Wall ponovo doneti u Evropu. Biće nam veoma zabavno. Preradio sam koncert kako bismo ga izneli na otvoreno. Stvarno je dobar. Još je pokretljiviji, dramatičniji i uzbudljiviji od nastupa za arene. Morao sam ponovo sve da razradim zbog stadiona, odnosno otvorenih prostora. Ovakav šou nije mogao biti stvoren pre 40 godina. Tada nismo mogli da ispunimo toliki prostor nudeći adekvatno emotivno, muzičko i scensko zadovoljstvo. Tehnologija se promenila, i sad je to moguće", rekao je Voters.

"The Wall" je i dalje jedan od najuticajnijih albuma u istoriji pop kulture koji je povezao mnoge generacije muzičkih fanova.

Pogledajte kako izgleda najbolji šou u arenama i na otvorenom ikada.



(MONDO)