Ali, nikada do sada za tu pesmu nije snimljen prateći spot.
Taj spot snimljen je upravo sada i prvi utisak je: Vredelo je čekati!
Gledate spot, a paralelno možete da klikćete na ekranu i menjate kanale ili manipulišete tonom, kao na pravom daljinskom upravljaču.
Dok slušate pesmu i gledate spot, možete da "vrtite" kanale na virtuelnoj televiziji, a pojedine emisije su stvarne, pa tako zvezde tih programa pevaju reči ove pesme!
Prebacujete sa kanala na kanal, na jednom su reklame, na drugom rijaliti šou, na trećem sportski program... Sve deluje autentično s tim što oni koji su trenutno na ekranu kao da izgovaraju reči pesme.
Na listi je čak 16 različitih kanala ili 16 spotova, a reč je o originalnom rad kompanije Interlud i režiji, 27-godišnjeg Vanje Hajmana, koji je izjavio da mu je ideja bila da se poigra sa televizijom, ali i ljudskim navikama.
"Sedite kod kuće, na fotelji, kauču i ne radite ništa, osim što vrtite kanale. Besomučno prebacujemo kanale i uvek ćemo nešto propustiti zato što ne možemo da gledamo sve u isto vreme. Želeli smo da od tog napravimo aktivnu stvar", kaže on.
Za izradu spota bilo je potrebno dva meseca.
"Kao da gledate film u petominutnom videu", dodaje reditelj.
Interaktivni spot pogledajte OVDE
A evo i spota sa kanala YouTube (mada tu ne možete da se "igrate" daljinskim)
Ovaj spot je nešto F.E.N.O.M.E.N.A.L.N.O.
Pet decenija je trebalo da se snimi spot za jednu od najboljih rok pesama svih vremena "Like A Rolling Stone" Boba Dilana. Pa, vredelo je čekati!
Zvezdan Terzić tražio da ga pitaju sve: Zaradili smo 420 miliona evra, neću da pričam o dugu!
"Ostanite kod kuće, izbegavajte putovanja": RHMZ izdao hitno upozorenje, prvi put se pokreće ovaj sistem
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sve što treba da znate o Crvena zvezda - Partizan: Prvi derbi u ABA ligi, a već se odlučuje cela sezona!