
Nakon rasprodate turneje 2016, "Postmodern Jukebox" se na zahtev publike u Evropu vraća sa svojim prepoznatljivim vintage stilom!
Najava turneje stiže posle nedavno rasprodatih koncerata u 75 gradova Evrope, predstojeće turneje u 16 gradova Australije i Novog Zelanda, kao i turneje u 45 gradova Severne Amerike. Takođe je zakazan i nastup 7. oktobra u istorijskom Radio City Music Hallu u Njujorku.
Postmodern Jukebox krenuo je na evropsku turneju 27. februara, a beogradski koncert zakazan je za 30. mart u Centru "Sava".
Ako želite da osvojite karte, pošaljite nam privatnu poruku sa svojim imenom i prezimenom na stranici MONDO Magazin! Dobitnike ćemo u sredu popodne obavestiti o načinu preuzimanja nagrada.
Postmodern Jukebox, stalno rastući kolektiv izvođača, kojih trenutno ima preko 70, u proteklih par godina imao je preko 500 miliona pregleda na Jutjubu, kao i dva miliona pratilaca, nastupao je u emisiji "Good Morning America", bio u vrhu iTunes i Billboard top lista i izveo preko stotinu koncerata u prepunim dvoranama širom sveta.
To su uspeli "izvodeći Top 40 hitove na način na koji bi se izvodile u starijim erama popularne muzike." U jednom takvom rimejku, Postmodern Jukebox je pretvorio pesmu Majli Sajrus "We Can't Stop" u "doo-wop" pesmicu koja je imala preko 15.8 miliona pregleda. Bredli je izmenio aranžman rok hita grupe Radiohead "Creep" i pretvorio ga u laganu baladu koja je imala preko 19.5 miliona pregleda i proglašena je jednom od "9 najboljih viralnih obrada u 2015" od strane People magazina. Višestruka dobitnica Gremija, Lorde, oduševljena je "vintidž" obradom njenog hit singla "Royals" koji je pregledan preko 15.9 miliona puta.
Uspeh ove grupe doneo im je i hvalospeve u brojnim medijima, uključujući Mashable koji je napisao: "PMJ se bavi reinterpretacijom muzike na predivne nove načine." Entertainment Weekly je napisao: "...grupa je poznata po tome što obrađuje moderne hit pesme u retro stilu i pretvara ih u viralne uspehe."
Bredli, idejni tvorac ove grupe, pretvorio je PMJ u moćnu silu gradeći neverovatnu inicijativu iz naroda oko ove muzičke grupe. Grupa objavljuje novi spot svake nedelje, a svaki je snimljen u opuštenom okruženju Bredlijeve dnevne sobe.
"Postavio sam prvi video 2009," priseća se Bredli. "Bio sam siromašan i živeo sam u Kvinsu. Nekoliko godina kasnije, skupili smo dva miliona pratilaca, rasprodali nastupe širom četiri kontinenta i postali pravi primer neverovatne grupe izvođača. Svaki od članova ekipe ima jedinstvene supermoći i ponosim se što sam sastavio najbolju kombinaciju sposobnosti i ličnosti i stvorio neverovatno iskustvo za naše fanove. Želimo da se osete kao da proslavljaju Novu godinu uz Frenka Sinatru, ili da su na zabavi 1920-ih u stilu 'Velikog Getsbija'. PMJ koncert je jedino mesto gde sve to možete doživeti, ali i mnogo više u samo jednoj noći."
Karte po cenama 1.600, 1.800, 2.000, 2.200 i 2.500 dinara se mogu kupiti putem prodajne mreže Eventim, na blagajni Centra "Sava" kao i putem interneta na sajtu www.eventim.rs