Muzika

JEDNA OBJAVA 6.000 EVRA?! Otkriveno koliko pevačice zarađuju na Instagramu - jedna ima CENOVNIK, druga radi KOMPENZACIJU

Autor Dragana Tomašević

Mesečno "obrnu" na desetine hiljada evra!

Izvor: Instagram/raznatovicanastasija/ATA Images/Antonio Ahel/YouTube/Seka Aleksić

Brojne estradne ličnosti zarađuju na društvenim mrežama, a ne samo na nastupima.

Pevačice to čine reklamiranjem proizvoda, garderobe i kozmetike na svojim profilima, a cena zavisi od broja pratilaca.

Ceca Ražnatović uzima čak 6.000 evra za jednu objavu na Instagramu i sarađuje samo sa proverenim brendovima.

"Ceca ne dozvoljava sebi da stane iza neke firme za koju ne može zaista da garantuje. Ne želi da zbog novca diskredituje svoje ime i prezime, tako da veoma oprezno bira sa kim će sarađivati. Ipak, na kraju reklamu dobro naplati", rekao je izvor ranije za "Informer".

U stopu je prati njena ćerka Anastasija Ražnatović, ali i koleginice Seka Aleksić, Teodora Džehverović i Maja Berović koje su dostigle magičnu cifru od milion pratilaca.

"Taša, Seka, Teodora i Maja imaju jasno definisane cenovnike koje njihovi saradnici nude zainteresovanim komitentima. Objava na zidu košta oko 2.500, dok za stori traže 1.500 evra. Cena za stori je manja jer na profilu stoji samo 24 sata, ali se mnogi odlučuju za tu opciju jer ima veliki efekat. Nataša Bekvalac, koja ima oko 800.000 pratilaca, uzme i po 3.500 evra za objavu na zidu, a za stori traži 2.000 evra. Sve pevačice imaju i popuste ako sa nekom firmom ili profilom naprave dugoročnu saradnju. Tako da je najisplativije odmah platiti paket od tri meseca", dodaje isti izvor.

Ipak, nisu sve objave na njihovim profilima plaćene.

"Kada promovišu neku garderobu, tu je uglavnom u pitanju kompenzacija. Seka Aleksić važi za osobu koja najčešće pristaje na takve saradnje. Ona voli da podrži male brendove, pa ih često reklamira, a oni joj šalju svoje proizvode", rekao je izvor.

Rijaliti zvezde Kija Kockar i Luna Đogani imaju "samo" 500.000 pratilaca, međutim zbog fanatičnih fanova njihove reklame odlično prolaze. Zbog toga brendovi ne štede novac za reklamu:

"Kija i Luna imaju klizne cene. Neku objavu naplate 1.000 evra, drugu 2.000 evra. Nekada uzmu i veće pare. Njihovi pratioci su baš revnosni i slepo ih prate, tako da veliki broj njih zaprati profile koje one taguju".

(MONDO, Kurir, Blic)