Nije tajna da muzičari izdvajaju velike sume novca za pesme i muzičke spotove, o čemu neretko i otvoreno govore za medije. Kupiti dobru pesmu nimalo nije povoljno, a ona najskuplja otišla je u ruke pevačice Ane Nikolić.
U pitanju je numera "Romale romali", kojom se Ana 2006. godine predstavila na nacionalnom takmičenju za pesmu Evrovizije, Beoviziji. Još na prvo slušanje znalo se da će pesma biti veliki hit, a ni cifra za koju ju je Ana kupila od Kikija Lesendrića nije zanemarljiva.
Nikolićeva je pesmu platila 30.000 evra, a s obzirom da joj je pesma donela veliku popularnost, ovo je bio odličan potez. To što Ana te godine nije otišla na Evroviziju sa ovom pesmom, mnoge njene kolege i danas smatraju velikom nepravdom. Pesma je i dalje veliki hit, a pevačica je rado izvodi na svojim nastupima.
Ovako ju je prezentovala na Beoviziji:
Pogledajte Anu 16 godina kasnije:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!