Striming gigant Netflix nije napravio kampanju sa bilbordima na kojima spojluje serije ako izađete napolje.
"Ostanite kod je*ene kuće" je video koji se brzo proširio Internetom, ali nije deo Netflixovog marketinga, kao što je pogrešno objavljeno, već delo dvoje studenata marketinga.
Na fotografijama, za koje se ipak ispostavilo da su fotomontaže, videli su se bilbordi sa "spojlerima" hit serija kao što su "Narcos", "Stranger things", rijaliti "Love is blind", odnosno natpisi kojim likovima će se šta desiti.
Ali ovaj video je zapravo rad dvoje studenata marketinga u Hamburgu, koji su za američke medije rekli da uopšte nisu očekivali da video postane "viralan".
Seine Kongruangkit iMatithorn Pračuamboh Čaimungkalo dodali su i da su ga ponudili Netflixu, i da su odbijeni. Netflix je na Twitteru pohvalio kampanju ali se dalje o njoj nije izjašnjavao, prenosi "Forbs".
ISPRAVKA: U prvobitnoj verziji ove vesti, pogrešno je navedeno da je Netflix autor ove kampanje i da je bilborde postavio na teritoriji Severne Amerike i Kanade.
Crvena zvezda oštećena? Isplivao snimak sporne situacije: Ovako je PAO poveo, a sudije previdele jedan detalj!
"Da se rekonstruisala nadstrešnica, ovo se ne bi desilo": Vesić najavio da će utvrditi ko je stavljao pečate i potpise
Crvena zvezda i Partizan izvan plej-of zone: Ovako izgleda tabela Evrolige posle sedam kola
"Nadstrešnica nije bila rekonstruisana": Gradonačelnik Novog Sada otkrio tok istrage nesreće na Železničkoj stanici
Panter se raduje porazu Crvene zvezde: Javio se na društvenim mrežama zbog Lesora, reagovao i Anđušić