UNA, novi multimedijski servis u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalacaa i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekat na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i celoj porodici.

Brojne regionalne zvezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvaraće raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekat se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korišćenje state-of-the-art rešenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rešenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija, a koji će biti najveći na području cele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde.

U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosiće pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvezda vodiće, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije sa televizijskim sadržajem.

Brand UNA inspirisan je prekrasnom rekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obeležavaju ovaj region, UNA želi da svojoj publici pruži najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspešne karijere TV producenta i menadžera u Nemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.

Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspešnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac sa dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu, Fox TV Srbija.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Direktorka programa Viktorija Jeftić uspešno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regionu: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspešno upravljao projektima višemilionske vrednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regiona: Direct Media i Publicis Media.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, raduje se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga.

UNA, novi multimedijski servis u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalacaa i korisnika digitalnih usluga. Ovaj novi medijski projekat na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i celoj porodici.
Brojne regionalne zvezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvaraće raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekat se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korišćenje state-of-the-art rešenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rešenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija, a koji će biti najveći na području cele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde.
U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosiće pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvezda vodiće, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije sa televizijskim sadržajem.
Brand UNA inspirisan je prekrasnom rekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obeležavaju ovaj region, UNA želi da svojoj publici pruži najbolji i najkvalitetniji sadržaj.
Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspešne karijere TV producenta i menadžera u Nemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.
Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspešnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.
Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac sa dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu, Fox TV Srbija.
Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.
Direktorka programa Viktorija Jeftić uspešno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regionu: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.
Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspešno upravljao projektima višemilionske vrednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regiona: Direct Media i Publicis Media.
Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima.
Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, raduje se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga.