
Cena reklame od pola minuta tokom televizijskog prenosa dodele nagrada Američke filmske akademije, popularnih "Oskara", dostigla je ove godine rekordnih 1,7 miliona dolara.
Bez obzira na tu "svemirsku" cenu, velike američke kompanije bile su spremne da plate i po nekoliko emitovanja njihovih reklama u "noći Oskara", pa je tako "Koka kola", koja je po sedmi put bila prisutna na svečanosti, za te svrhe izdvojila deset miliona dolara, prenele su agencije.
"Noć Oskara" je idealna prilika da se firme obrate mnogobrojnoj, odabranoj publici, ali i da konkurenciji pokažu svoju snagu, smatraju reklamni stručnjaci.
"To je prestižno veče", rekao je jedan od potpredsednika televizijske mreže "Ej-Bi-Si" (ABC) Geri Vang (Geri Wang) tokom prenosa. "Ljudi vole da budu deo dogadjanja, pompe i zabave i dobro se zna ko sve to gleda".
Prenos svečane dodele najprestižnijih filmskih nagrada u Americi spada medju najgledanije emisije. Prošle godine je imao 42 miliona gledalaca, navela je kompanija "Nilsen Medija Risrč" (Nielsen Media Research).
Prema njihovom istraživanju, medju gledaocima su, više nego kod drugih vrsta programa, zastupljeni ljudi koji odlučuju o poslovnim i porodičnim kupovinama - konkretno rukovodioci, potrošači sa prihodima većim od 100.000 dolara godišnje i žene. Oko 60 odsto televizijske "oskarovske" publike čine upravo žene.
Medju one koji su se reklamirali na svečanosti dodele "Oskara", ove godine su se vratili "Loreal" (L'Oreal), "Ameriken ekspres" (American Expreš), "MasterKard" (MasterCard) i "Mek Donalds" (McDonald's). Sedmanesti put uzastopce, svoje reklamne spotove je prikazao "Dženaral motors" (General), dok "Kodak" svojom reklamom prati "Oskara" od samog početka - 1929. godine.
(Tanjug)
Bez obzira na tu "svemirsku" cenu, velike američke kompanije bile su spremne da plate i po nekoliko emitovanja njihovih reklama u "noći Oskara", pa je tako "Koka kola", koja je po sedmi put bila prisutna na svečanosti, za te svrhe izdvojila deset miliona dolara, prenele su agencije.
"Noć Oskara" je idealna prilika da se firme obrate mnogobrojnoj, odabranoj publici, ali i da konkurenciji pokažu svoju snagu, smatraju reklamni stručnjaci.
"To je prestižno veče", rekao je jedan od potpredsednika televizijske mreže "Ej-Bi-Si" (ABC) Geri Vang (Geri Wang) tokom prenosa. "Ljudi vole da budu deo dogadjanja, pompe i zabave i dobro se zna ko sve to gleda".
Prenos svečane dodele najprestižnijih filmskih nagrada u Americi spada medju najgledanije emisije. Prošle godine je imao 42 miliona gledalaca, navela je kompanija "Nilsen Medija Risrč" (Nielsen Media Research).
Prema njihovom istraživanju, medju gledaocima su, više nego kod drugih vrsta programa, zastupljeni ljudi koji odlučuju o poslovnim i porodičnim kupovinama - konkretno rukovodioci, potrošači sa prihodima većim od 100.000 dolara godišnje i žene. Oko 60 odsto televizijske "oskarovske" publike čine upravo žene.
Medju one koji su se reklamirali na svečanosti dodele "Oskara", ove godine su se vratili "Loreal" (L'Oreal), "Ameriken ekspres" (American Expreš), "MasterKard" (MasterCard) i "Mek Donalds" (McDonald's). Sedmanesti put uzastopce, svoje reklamne spotove je prikazao "Dženaral motors" (General), dok "Kodak" svojom reklamom prati "Oskara" od samog početka - 1929. godine.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.