Po podacima zvanične agencije za merenje gledanosti Nilsen, u utorak, 26. septembra, Kurir televiziju gledalo je 2.06% ukupnog broja gledalaca u Srbiji, dok je sledeća plasirana televizija imala 0.4% manji rezultat u kategoriji celokupnog gledališta. Naš program pratilo je gotovo 600 hiljada gledalaca, što je za 0.48% više nego najbolje plasirani program kablovskog operatera SBB.
Ovaj uspeh Kurir televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i pažljivo planirane jesenje programske šeme. Dnevno-informativne emisije sa aktuelnim temama i pravovremenim informisanjem, te raznovrstan zabavni i bogat serijski program izdvajaju Kurir televiziju u velikoj konkurenciji kablovskih kanala. Posebno smo ponosni na činjenicu da naša televizija svakog radnog dana proizvede više od 10 sati originalnog programa, što je u rangu televizija sa nacionalnom frekvencijom
“Zahvaljujemo se gledaocima na poverenju i pozivamo da ostanu uz Kurir televiziju jer smo za ovu jesen pripremili posebno zanimljiv program,” poručuju iz tima Kurir televizije.
"Partizan ide na Fajnal-for, Evroliga je prava košarka": Igrao sa Lebronom, a u Evropi pokazuje kakav je majstor
Ovo je tim Crvene zvezde za Milan u Ligi šampiona: Ivanić počinje na San Siru, da Mesi vidi kako treba!
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Razveo se Dejan Stanković u tajnosti: Već ima novu devojku, otkriveni svi detalji