Bilo je reči o karijernim počecima, načinu na koji Dunja Jovanić dobija poverenje svojih pratilaca, o razvoju brenda, poslovanju i kako je tehnologija menjala njen posao kroz vreme.
Vreme pandemije ohrabrilo je ljude da kupuju onlajn, što je bio znak za Dunju da započne svoj onlajn biznis. Prvu ponudu činile su pidžame, spavaćice i ogrtači, koje je sve prodala u prvih 6 sati.
„Da li bismo mogli da prodamo za 2 minuta 2.000 košulja oflajn? Ne. Da li bismo mogli da prodamo nekome iz Hrvatske, Danske? Ne, tako da je za mene ključ uspeha da budemo onlajn“, rekla je Jovanić i dodala da se vidi razlika između proizvoda iz prve godine i sada, tj. da je dosta rada i truda uloženo u međuvremenu.
Dunja je istakla da se njena ciljna grupa nalazi na Instagramu, koja joj je lično omiljena društvena mreža, iako TikTok preuzima primat. Najavila je da će se ove godine aktivirati i na toj društvenoj mreži. Emisiju možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
Nekada je bila deo SFRJ, a sada je obećana zemlja za Srbe! Plata ide preko 1.500 evra, ovo su troškovi života
Partizan dominirao u Podgorici, ostao perfektan u ABA ligI! Sa pola gasa do 20 razlike, Karlik Džouns blistao
Ruskinja Aljona slavi 2 godine života u Srbiji: Objasnila zašto se Rusi ne druže sa Srbima, a sada poručila ovo
Zvezda i još samo tri tima na 2-0! Umalo šok u Milanu, trgnuli se Olimpijakos i Barsa
Ovo je sastav Srbije za Švajcarsku: Da li je Piksi hrabar kao Milojević? Sve ukazuje na jedno...