Najveća američka televizija CNN ponovo će emitovati promotivne spotove koji predstavljaju turističke potencijale Bosne i Hercegovine, prenose u subotu mediji u BiH.

Emitovanje spotova obustavljeno je pre nekoliko dana jer BiH nije uplatila novac za reklamiranje na američkoj televiziji.

Medjutim, zahvaljujući sredstvima Vlada Brčko distrikta i Zaničko-dobojskog kantona, promocija će biti nastavljena, saopštila je u petak Agencija za promociju inostranih investicija (FIPA).

"Obezbedili smo dodatna sredstva i verujem da će kampanja trajati do kraja 2006. godine. Vlade Republike Srpske i Federacije BiH još uvek nisu uplatile novac, kojim bi omogućili mnogo uspešniju i stabilniju promociju", rekao je direktor FIPA, Haris Bašić.

Emitovanje devet spotova na CNN-u počelo je u oktobru i bilo je planirano da traje šest meseci, ali je zbog nedostatka sredstava period emitovanja skraćen na tri meseca.

Inače, polugodišnje reklamiranje (nekoliko puta dnevno) na najuticajnijoj televiziji sveta košta 500.000 dolara.

(MONDO)