• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Manda vodi novi kviz Uzmi ili ostavi

Glumac Milorad Mandić-Manda voditelj je novog kviza "Uzmi ili ostavi" produkcijske kuće "Emoušn" (Emotion), koji bi trebalo od aprila da počne da se prikazuje na Televiziji B92.

Glumac Milorad Mandić-Manda voditelj je novog kviza "Uzmi ili ostavi" produkcijske kuće "Emoušn" (Emotion), koji bi trebalo od aprila da počne da se prikazuje na Televiziji B92.

Portparol "Emoušna" Marinela Ašanin rekla je da su se odlučili za Mandića (46) znajući njegova ranija televizijska iskustva kao voditelja emisija "S one strane duge" i "Tajni agent Izi".

"Odlučili smo se za Mandu, jer je trend u svetu da velike hitove rade glumici. Njihova moć improvizacije i snalažljivosti u trenutku je takva da odgovara ovom tipu kviza", rekla je Ašaninova.

Početak snimanja licencnog kviza "Uzmi ili ostavi" (Deal Or Not Deal) u njegovoj originalnoj scenografiji, planiran je za 10. ili 11. mart u studijima "Emoušna" u kojima su radjene njihove "rialiti" emisije "Veliki brat - izbacivanje" i "Veliki brat - Mozak".

U 40-minutnom kvizu koji će ići svakog radnog dana na tv B92 , takmičari iz 22 regiona Srbije (uključujući i Kosovo i Metohiju) imaju na raspolaganju za otvaranje isto toliko kutija u kojima se mogu nalaziti različite novčane nagrade, u iznosima od pet do nekoliko stotina hiljada dinara.

Iznos u svakoj od kutija je nepoznat takmičarima, voditelju i bankaru, koji navodi takmičare da prodaju svoju kutiju za što manju sumu. Kutije se otvaraju u nekoliko krugova, nakon čega takmičar saznaje koliko je novca u svakoj.

Na osnovu svoje intuicije i sreće, takmičar će uzeti ili ostaviti kutiju, i napraviti najbolji potez u kvizu ili propustiti najveću šansu da zaradi.

"Ovo je igra strategije i živaca, igra da se ne bude previše pohlepan, a opet da se ne propusti dobra prilika. Zato se zove 'Uzmi ili ostavi", kaže Ašaninova.

Kviz je proizvela holandska produkcijska kuća "Endemol" 2001. godine pod imenom "Miljoenenjacht" , da bi posle uspeha u nekoliko desetina zemalja sveta, naziv "Deal Or Not Deal" licenca dobila tokom prikazivanja u Australiji.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE