Uz vruće plesačice, ritam brazilske muzike i pištaljke u Centru "Sava" u subotu uveče počela je tradicionalna, višečasovna manifestacija "Noć reklamoždera" posvećena ljubiteljima ekonomsko-propagandnih poruka.

mt:s je i ove godine, 14. put, najveći prijatelj "Noći reklama", za šta je kompanija dobila veliki aplauz prisutnih, a kompanija Telekom Srbija je dobila i posebno priznanje za društveno korisnu kampanju.



Reč je o kampanji "Kada voziš - parkiraj telefon", koja se dobro "primila" među građanima Srbije, a koju je Telekom pokrenuo u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP Srbije.

Srpski automobilista Miloš Pavlović uručio je direktorki PR sektora Telekoma Mariji Bošković nagradu za ovu kampanju, poručivši svima da "ostave telefon dok voze, jer ništa nije bitnije od života".

Telekom Srbija je bio u konkurenciji za najbolju reklamu, odnosno najomiljeniju među publikom. Reklama mt:s za Novu kontrolu troškova - "Neverovatno laka odluka", ušla je među 10 najpopularnijih.

Ipak, najviše glasova publike, što će reći i da je proglašena reklama godine dobila je kompanija "Marbo" za "Chipsy" i sjajnog Sergeja Trifunovića u dvostrukoj ulozi.

"U životu sam snimio 40 filmova i dobio sam dve nagrade. Snimio sam samo jednu reklamu i takođe sam dobio dve nagrade. Kao da Bog hoće nešto da mi poruči", našalio se Sergej, a potom je odao počast "deda Trifunu", izbacivši nekoliko komada čipsa na binu i potom se prekrstio.