Britanski X Faktor započeo je svoju novu sezonu, a pred žirijem - Sajmonom Kauelom, Čeril Fernandez-Versini, Luijem Volšom i Mel B - izređala se svega šačica talentovanih ljudi punih nade, jer je najveći deo šoua bio posvećen žiriju i reklamama.

Od ukupnog trajanja emisije (85 minuta), audicije i pevanje pokrili su samo 15 minuta i 22 sekunde, dok su reklame trajale čak 21 minut i 35 sekundi.

Mnogi gledaoci bili su besni, pa su svoje frustracije iskazali na društvenim mrežama, apelujući na ITV da smanji reklame, a poveća minutažu same poente šoua - pevanja na audicijama.

ITV je kratko saopštio da su reklame trajale uobičajeno dugo za program u trajanju od skoro sat i po vremena, i da premijera X Faktora nije odstupala od propisa emitera.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.