Stručni žiri RTS odabrao je i nagradio tri najbolja dizajnerska rešenja za scenografiju i lokalni logo narednog takmičenja Eurosong, koje će biti održano sledećeg maja u Beogradu.
Stručni žiri RTS odabrao je i nagradio tri najbolja dizajnerska rešenja za scenografiju i lokalni logo narednog takmičenja Eurosong, koje će biti održano sledećeg maja u Beogradu.Na konkurs raspisan početkom juna stiglo je 70 scenografskih radova, kao i 455 idejnih rešenja za lokalni logotip.
Stručni žiri, koji su činili scenograf Miodrag Tabački, direktor marketinške agencije "Communis" Ivan Stanković, i šef grafike RTS Tanasije Kunović, nagradio je scenografski rad pod šifrom "Confluence" sa 10.000 evra.
Kako je saopštila Organizacija za popularizaciju i praćenje Eurosonga OGAE Srbija, nagradjena su tri logotipa.
Prva nagrada u iznosu od 5.000 evra dodeljena je radu pod šifrom "MAMA 2008", druga nagrada dodeljena je šifri "Stardust" (3.000 evra), dok je treća nagrada u iznosu od 2.000 evra otišla radu "Grlo".
Ova tri idejna rešenja će verovatno u narednom periodu "preživeti" manja redizajniranja.
(MONDO)