• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako će izgledati logo i scena Eurosonga

Stručni žiri RTS odabrao je i nagradio tri najbolja dizajnerska rešenja za scenografiju i lokalni logo narednog takmičenja Eurosong, koje će biti održano sledećeg maja u Beogradu.

Stručni žiri RTS odabrao je i nagradio tri najbolja dizajnerska rešenja za scenografiju i lokalni logo narednog takmičenja Eurosong, koje će biti održano sledećeg maja u Beogradu.

Na konkurs raspisan početkom juna stiglo je 70 scenografskih radova, kao i 455 idejnih rešenja za lokalni logotip.

Stručni žiri, koji su činili scenograf Miodrag Tabački, direktor marketinške agencije "Communis" Ivan Stanković, i šef grafike RTS Tanasije Kunović, nagradio je scenografski rad pod šifrom "Confluence" sa 10.000 evra.

Kako je saopštila Organizacija za popularizaciju i praćenje Eurosonga OGAE Srbija, nagradjena su tri logotipa.

Prva nagrada u iznosu od 5.000 evra dodeljena je radu pod šifrom "MAMA 2008", druga nagrada dodeljena je šifri "Stardust" (3.000 evra), dok je treća nagrada u iznosu od 2.000 evra otišla radu "Grlo".

Ova tri idejna rešenja će verovatno u narednom periodu "preživeti" manja redizajniranja.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE