
MTV planira da osvoji i arapsko tržište! Svetska muzička televizija je odlučila da Bliskom istoku pruži ono što islamski radikalni krugovi često kritikuju - hip-hop i rock kulturu i rijaliti-emisije i nada se da će se arapska omladina okrenuti "zapadnjačkoj" muzici i trendovima.
MTV Arabija, koja je pokrenuta proteklog vikenda iz Dubaija, emitovaće 60 procenata svetske muzike i 40 odsto arapske, kao i neke emisije koje će biti prilagodjene tamošnjem tržištu. MTV je tako bacio rukavicu mnoštvu muzičkih kanala koji postoje u arapskom svetu, koje uglavnom forsiraju lokalnu muziku.
Ipak, MTV će morati da igra po pravilima arapskog sveta. Poznat po emitovanju provokativnih spotova u kojima se pojavljuju oskudno obučene (neretko i gole žene), MTV će za arapsko tržište pripremiti nešto neviniju varijantu pop-kulture.
"Kad ulazimo ljudima u kuće, nastojimo da zaslužimo njihovo poverenje", izjavio je Abdulatif al-Sajeh, šef izvršnog odbora Arab Medija Grupe koja je zajedno sa MTV-ijem pokrenula MTV Arabija.
Zvanični početak emitovanja obeležen je proslavom u Dubaiju, na kojoj su glavne zvezde bili Ludakris, soul superstar iz Senegala Akon, libanski reper Karl Volf i andergraund bend Desert Heat iz Emirata.
MTV trenutno ima 130 podružnica širom sveta.
"Mi nismo samo muzički kanal, već pre svega kanal koji nudi zabavu i na kojem će moći da se čuje glas mladih Arapa", izjavio je programski direkor Patrik Samaha.
MTV planira da odmah na startu lansira emisiju "Hip-hopNA" u kojoj će se birati talentovani hip-hoper sa Bliskog istoka, odnosno iz sedam tamošnjih gradova. Pobednik iz svakog grada imaće priliku da snimi pesmu za CD komplilaciju, koju će producirati Fred Vrek, čovek koji je saradjivao sa Snup Dogom i 50 Cent.
(MONDO)
MTV Arabija, koja je pokrenuta proteklog vikenda iz Dubaija, emitovaće 60 procenata svetske muzike i 40 odsto arapske, kao i neke emisije koje će biti prilagodjene tamošnjem tržištu. MTV je tako bacio rukavicu mnoštvu muzičkih kanala koji postoje u arapskom svetu, koje uglavnom forsiraju lokalnu muziku.
Ipak, MTV će morati da igra po pravilima arapskog sveta. Poznat po emitovanju provokativnih spotova u kojima se pojavljuju oskudno obučene (neretko i gole žene), MTV će za arapsko tržište pripremiti nešto neviniju varijantu pop-kulture.
"Kad ulazimo ljudima u kuće, nastojimo da zaslužimo njihovo poverenje", izjavio je Abdulatif al-Sajeh, šef izvršnog odbora Arab Medija Grupe koja je zajedno sa MTV-ijem pokrenula MTV Arabija.
Zvanični početak emitovanja obeležen je proslavom u Dubaiju, na kojoj su glavne zvezde bili Ludakris, soul superstar iz Senegala Akon, libanski reper Karl Volf i andergraund bend Desert Heat iz Emirata.
MTV trenutno ima 130 podružnica širom sveta.
"Mi nismo samo muzički kanal, već pre svega kanal koji nudi zabavu i na kojem će moći da se čuje glas mladih Arapa", izjavio je programski direkor Patrik Samaha.
MTV planira da odmah na startu lansira emisiju "Hip-hopNA" u kojoj će se birati talentovani hip-hoper sa Bliskog istoka, odnosno iz sedam tamošnjih gradova. Pobednik iz svakog grada imaće priliku da snimi pesmu za CD komplilaciju, koju će producirati Fred Vrek, čovek koji je saradjivao sa Snup Dogom i 50 Cent.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.