• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Probajte specijalitet - prepečeni hepatitis!

Britanska turistička agencija objavila je listu zanimljivih "obaveštenja" i preporuka sa kojima se susreću njihovi klijenti na svojim putovanjima.

Britanska turistička agencija objavila je listu zanimljivih "obaveštenja" i preporuka sa kojima se susreću njihovi klijenti na svojim putovanjima.

Agencija "Sunshine" iz Velike Britanije iskoristila je iskustva svojih klijenata koji su putovali u inostranstvo i sastavila listu najsmešnijih znakova, obaveštenja i "ukusnih delikatesa" koji se nalaze na meniju svetskih metropola.

Ukoliko putujete u Norvešku sa decom, čuvajte se jer tamo "decu bez pratnje roditelja prodaju cirkusu", tačnije ne puštaju ih na cirkusku predstavu, ali ipak...

Bar u Tokiju vam uz lešnike i grickalice nudi i "damu", a jedan hotel u "Jugoslaviji"(!), prema pisanju lista "Daily Telegraph", nudi "poravnjavanje donjeg veša sa zadovoljstvom čistačice"!

"Najveći broj turista ili dolazi sa engleskog govornog područja, ili koristi jedino taj jezik za sporazumevanje i razumljivo je da ugostitelji i hoteli žele da im 'učine' i raznim obaveštenjima ovog tipa olakšaju boravak u njihovoj zemlji", rekao je Kris Braun, direktor turističke agencije "Sunshine".

Braun je dodao da ovi znakovi, osim toga što su smešni, ne vređaju nikoga, ali znaju ponekad da uplaše, pa je u jednoj zemlji, u prestižnom restoranu na meniju jedne večeri bio i "ukusno prepečeni hepatitis".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE