• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako pomoću psovki privući turiste

Da bi privukla što više inostranih gostiju, Australija je pokrenula veoma čudnu reklamnu kampanju u kojoj se potencijalnim turistima obraća - psovkom.

Da bi privukla što više inostranih gostiju, Australija je pokrenula veoma čudnu reklamnu kampanju u kojoj se potencijalnim turistima obraća - psovkom.

"Gde si ti, dodjavola? (Where the bloody hell are you?)", glasi kampanja koju je predstavila ministarka turizma Fren Bejli.

Ona je rekla da su ciljna grupa kampanje, vredne 133 miliona američkih dolara, pre svega turisti iz Kine, Japana, Indije, SAD, Nemačke i Velike Britanije.

Najnoviji reklamni spot inspirisan je kampanjom iz 80-ih godina, koja je ostala zapamćena po tome što je privukla blizu 250.000 američkih turista.

"Sipali smo ti pivo, sačuvali mesto na plaži i oterali ajkule", kaže glas "u ofu", a zatim se na ekranu pojavljuje mlada žena u bikiniju koja pita: "Pa gde si, dodjavola?"

Premda je kritikovana zbog upotrebe neprikladnih reči, kampanju su podržali Bejli i australijski premijer Džon Hauard.

Hauard je objasnio da je "dodjavola" samo kolokvijalni izraz, a ne reč koja se ne bi smela čuti u javnosti.

Spot prikazuje Australijance onakve kakvi jesu, ljude koji govore bez uvijanja, koji se prema strancima odnose prijateljski, rekla je Bejli, dodajući da turizam ostvaruje zaradu od 73 milijarde australijskih dolara godišnje i zapošljava 500.000 ljudi.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE