Štrik za veš, ako je verovati seksističkoj reklami u jednom centru za uređenje doma u Britaniji.
Centar za uređenje doma "Hilijer" dostavio je brošuru svoje praznične ponude na više od 900.000 adresa u Britaniji.
Među raznim korisnim sitnicama i ukrasima nalazi se i štrik za veš, pored kojeg piše "Neka se vaša žena ovog Božića oseti posebno - kupite joj štrik".
Menadžeri Hilijera rekli su za "Telegraf" da su kupci odmah počeli da zovu da bi se žalili zbog reklame koja zvuči kao "šovinistički marketing sedamdesetih".
"Neverovatno je da neko u 21. veku promoviše staromodni stav da je ženi mesto u kući, dok muškarac zarađuje", rekla je Ebi Mur iz grupe koja se protivi stereotipima "Pink stinks".
"Kada bi meni muž kupio ovaj štrik, svakako se ne bih osetila 'posebno'".
"Mnoge mušterije su se požalile i rekle da im je reklama delovala uvredljivo. Mislili smo da napravimo malu šalu, trebalo je da dodamo istu reklamu, ali sa mužem i kosilicom za travu, možda bi tada bilo jasnije da je reč o šali. Shvatamo da se veliki broj ljudi osetio omalovaženim i uvređenim", rekao je menadžer Tim Mejson.
(MONDO)