Sve je više mladih zaposlenih Japanaca koji bi bez oklevanja odustali od ljubavnog sastanka zbog profesionalnih razloga, pokazala je anketa jednog insituta za istraživanje javnog mnenja.

Ogromna većina (80 odsto)zaposlenih koji su do radnog mesta došli ovog proleća istakli su da bi bili spremni da otkažu ljubavni sastanak ukoliko bi morali duže da ostanu na poslu, pokazalo je istraživanje kojim je bilo obuhvaćeno blizu 4.000 mladih zaposlenih ljudi.

Za takav izbor se 1991. opredeljivalo samo 62 odsto ispitanih, prenela je agencija AFP.

Rezultati ankete svedoče o strahu od gubljenja posla kod mladih Japanaca posle restrukturiranja i otpuštanja za vreme recesije devedesetih godina, smatraju sociolozi. Oni takodje potvrdjuju da je "odanost firmi" i dalje veoma bitna u Japanu, iako je posle krize stigla nova generacija za koju posao nije prioritet, istakao je portparol instituta za istraživanje javnog mnenja.

"Češto se kaže da se nove generacije razlikuju od starih, ali u stvarnosti njihova odanost firmama identična je odanosti kakva je postojala kod prethodnih", rekao je on.

(Tanjug)