Ambasada Kine u Moskvi prisilila je marketinšku agenciju da povuče reklamu za žvakaću gumu koja je emitovana na ruskoj televiziji, a u kojoj je kao muzička podloga korišćena kineska himna.
Ambasada Kine u Moskvi prisilila je marketinšku agenciju da povuče reklamu za žvakaću gumu koja je emitovana na ruskoj televiziji, a u kojoj je kao muzička podloga korišćena kineska himna.Mediji u Kini objavili su da je reklama za žvakaću gumu koja je koristila "Marš dobrovoljaca" uvredila dostojanstvo Kineza.
Igor Kirkči, generalni direktor BBDO-a, agencije koja je kreirala reklamu, izjavio je da je reklama odmah povučena nakon što je primljen prigovor Kineza.
"Bio je to užasan nesporazum, na osnovu naslova melodije nije bilo moguće utvrditi da je reč o kineskoj himni", izjavio je Kirkči i naglasio da je Agencija pravo na korišćenje muzičke podloge kupila od jedne engleske kompanije, koja ima bazu muzičkih melodija predvidjenih za komercijalnu upotrebu.
(MONDO)