• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Medjunarodni incident zbog žvakaće gume

Ambasada Kine u Moskvi prisilila je marketinšku agenciju da povuče reklamu za žvakaću gumu koja je emitovana na ruskoj televiziji, a u kojoj je kao muzička podloga korišćena kineska himna.

Ambasada Kine u Moskvi prisilila je marketinšku agenciju da povuče reklamu za žvakaću gumu koja je emitovana na ruskoj televiziji, a u kojoj je kao muzička podloga korišćena kineska himna.

Mediji u Kini objavili su da je reklama za žvakaću gumu koja je koristila "Marš dobrovoljaca" uvredila dostojanstvo Kineza.

Igor Kirkči, generalni direktor BBDO-a, agencije koja je kreirala reklamu, izjavio je da je reklama odmah povučena nakon što je primljen prigovor Kineza.

"Bio je to užasan nesporazum, na osnovu naslova melodije nije bilo moguće utvrditi da je reč o kineskoj himni", izjavio je Kirkči i naglasio da je Agencija pravo na korišćenje muzičke podloge kupila od jedne engleske kompanije, koja ima bazu muzičkih melodija predvidjenih za komercijalnu upotrebu.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE