
Zaljubljenici u reklame imaće ove godine priliku da uživaju u više od 600 najinteresantnijih reklama koje će biti prikazane na "Noći reklamoždera" 16. i 17. decembra u beogradskom centru "Sava".
Tema ovogodišnjeg spektakla je "Karneval u Beogradu".
U takmičarskoj noći učestvovaće pet domaćih reklama koje su, zahvaljući glasanju putem Interneta, ušle u finale - Da ne čuje zlo (Cepter osiguranje), Kada mama zakuva (Tomatelo), Patkice (Perfeks), Moja mama (HVB) i Mimi (Lav pivo).
Biće proglašen i najbolji beogradski bilbord i najbolja neprofitna kampanja. Mladi talenti su pozvani da daju svoj predlog vizuelnog rešenja (logoa) za koncept "BelGREAT" kao kreativnu platformu za niz akcija koje bi trebalo da doprinesu svetskom imidžu glavnog grada kao internacionalne metropole.
Dva najsrećnija gledaoca dobiće od lista "Blic" i "Air Fransa" put u Pariz na "Noć Reklamoždera" koja će biti održnana u martu 2006. godine, a biće podeljena i dva letovanja na hrvatskom primorju.
Eunet će podeliti nekoliko ADSL linija, a za "vrelu atmosferu" tokom cele noći u foajeu centra "Sava" biće zaduženi najbolji beogradski DJ-ejevi.
"Noć Reklamoždera" organizuje SuperStar Adriatika, regionalni Event Network, uz podršku Ministarstva kulture Srbije i Francuskog kulturnog centra.
(Tanjug)
Tema ovogodišnjeg spektakla je "Karneval u Beogradu".
U takmičarskoj noći učestvovaće pet domaćih reklama koje su, zahvaljući glasanju putem Interneta, ušle u finale - Da ne čuje zlo (Cepter osiguranje), Kada mama zakuva (Tomatelo), Patkice (Perfeks), Moja mama (HVB) i Mimi (Lav pivo).
Biće proglašen i najbolji beogradski bilbord i najbolja neprofitna kampanja. Mladi talenti su pozvani da daju svoj predlog vizuelnog rešenja (logoa) za koncept "BelGREAT" kao kreativnu platformu za niz akcija koje bi trebalo da doprinesu svetskom imidžu glavnog grada kao internacionalne metropole.
Dva najsrećnija gledaoca dobiće od lista "Blic" i "Air Fransa" put u Pariz na "Noć Reklamoždera" koja će biti održnana u martu 2006. godine, a biće podeljena i dva letovanja na hrvatskom primorju.
Eunet će podeliti nekoliko ADSL linija, a za "vrelu atmosferu" tokom cele noći u foajeu centra "Sava" biće zaduženi najbolji beogradski DJ-ejevi.
"Noć Reklamoždera" organizuje SuperStar Adriatika, regionalni Event Network, uz podršku Ministarstva kulture Srbije i Francuskog kulturnog centra.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.