• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Miris pobede

Tim koji vodi predizbornu kampanju jednog kandidata na predsedničkim izborima u Južnoj Koreji, zakazanim za 19. decembar, računa na čulo mirisa birača, zbog čega na skupovima u predizbornoj kampanji diskretno prska parfem nazvan "Velika Koreja".

Tim koji vodi predizbornu kampanju jednog kandidata na predsedničkim izborima u Južnoj Koreji, zakazanim za 19. decembar, računa na čulo mirisa birača, zbog čega na skupovima u predizbornoj kampanji diskretno prska parfem nazvan "Velika Koreja".

Odredjen broj volontera biće poslat na glasačka mesta kako bi za vreme izbora raspršivali isti miris, u nadi da će ga gradjani prepoznati i glasati za njihovog kandidata Lija Mjungbaka.

"To će ljude podsetiti na Lija Mjungbaka. Parfem ima za koncept nadu, pobedu i strast", izjavio je O Čivu, zadužen za kulturu i umetnost u konzervativnoj Velikoj nacionalnoj partiji.

Od početka predizborne kampanje kandidata ove stranke, akcija "Predsednikov parfem" vodjena je u najvećoj diskreciji, naveo je on.

Jedna od aktivistikinja je rekla da su birači dobro reagovali na stimulans, ističući da je nekoliko pušača pohvalilo ugodan miris. Ona je dodala da će ljudi na biračkim mestim sigurno odmah prepoznati parfem Lija Mjungbaka.

Poslednje istraživanje javnog mnenja pokazalo je da ovaj kandidat ima prednost od 30 poena u odnosu na svog prvog protivnika, prenela je agencija Rojters.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE