Ne morate da čekate doček Nove godine da biste bili deo praznične čarolije, jer vam Adria Media Magazine u saradnji sa Coca Colom donosi pravu novogodišnju magiju - New Year's District!
U Beogradu na Topličinom vencu u parku Vojvode Vuka, 10. decembra u 19 časova, svečanim paljenjem novogodišnjih lampica otvoren je jedinstveni praznični festival Coca Cola x New Year’s District koji će trajati sve do 8. januara 2020. godine.
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić kazao je da na Topličinom vencu prošle godine nije bilo ničega, ali danas je pešačka zona uređenja za održavanje različitih događaja.
"Zima je vreme kada održavamo zanimljive manifestacije. Zahvaljujem se Adria mediji za ovu manifestaciju i što je osmislila ovakav program", rekao je Vesić i dodao da je prezadovoljan rekonstrukcijom grada, te da se taj deo centra grada menja zahvaljujući radovima.
"U prvih devet meseci imamo za 10 odsto više noćenja i za 13 odsto stranaca u Beogradu, zaradili smo oko 830 miliona. Sve voš eje turista iz Kine, Rusije, Turske, nama su potrebni ovakvi događaji da bi stranci dolazili", kazao je on.
Prema njegovim rečima, svi događaji, kongresi, koncerti i spotrska dešavanja su važni jer privlače turiste.
"Nije dovoljno da dođu samo ljudi u grad, treba nešto da vide, mogu da odu u oba muzeja, zato je važno da se grad uređuje", kazao je Vesić.
On je najavio da će sigurno biti više turista za Novu godinu, te da su hoteli već prebukirani.
"Doček 13. januara je više namenjen mlađima, a 31. decembra ima mesta za svakoga. Mislim da ćemo ove godine svakako imati više turista. Najzanimljivi je grad Kinezima, jer preko Beograda upoznaju Evropu", kazao je Vesić.
Dodao je da je AMG pripremila zanimljive događaje, te da će i on dolaziti na Topličin venac kako bi uživao u praznicima.
"Pripremili ste veoma puno zanimljivih događaja. Hvala vam što ste prihvatili da budete deo Beogradske zime i da program bude što zanimljiviji", poručio je Vesić.
Sjajan muzički program, za koji su zaduženi St Louis Band i Nikola Demonja vs Kole&Ćela, počinje već od 19:30h, a osim dobre muzike posetioci će moći da uživaju u raznovrsnoj ukusnoj hrani koja se nalazi u ponudi ugostiteljskih kućica. Svi gosti festivala učestvovaće u paljenju novogodišnjih lampica uz jedno malo iznenađenje koje će do samog otvaranja ostati tajna. New Year’s District podržali su partneri festivala - Coca Cola, Superstar TV, Opel i Turistička organizacija Srbije.
Coca Cola na samom otvaranju donosi sjajno iznenađenje koje podstiče pravi praznični duh. #BudiDedaMraz Coca-Cola Mašinu dobrih dela će premijerno pokrenuti najpoznatiji beogradski Deda Mrazovi na motorima - koji će i ove godine nositi praznične paketiće deci i mladima ometenim u razvoju.
Zaljubljenici u dobre automobile mogu da uživaju u predstavljanju novog modela Opel Corse, premijerno izloženom na Coca Cola x New Year’s Districtu. Opel je za svečano otvaranje festivala pripremio i zanimljivu igricu, pa svi gosti imaju priliku da testiraju pamćenje i moć zapažanja u Opel Memory game aktivaciji. Testirajte svoje pamćenje i nađite iste kartice sa slikama najnovijih Opel modela, i dobićete i mali znak pažnje, a u ovoj igri moći ćete da uživate i 28. decembra na New Year’s Districtu.
U narednim danima festivala SuperstarTV na New Year’s District donosi pravu magiju - zimski bioskop na otvorenom 14, 21, 28. decembra i 4. januara od 16 do 18h. Udobno se smestite na ligeštule uz ćebad i grejalice, uzmite toplu čokoladu i kokice i uživajte uz komedije "Vrata do vrata", "Slatke muke", "Nek ide život" i "Državni posao".
Miris i ukus bogate gastronomske ponude na New Year’s District donose restoran Lorenzo&Kakalamba, Suši Ima, Burger house, a kompanija Back to nature nudi ekskluzivna najkvalitetnija italijanska vina i proseka (prosecco). Sapore vam donosi raznovrsnu ponudu slatkiša, a svi posetioci mogu da uživaju u toplim i hladnim Fuzetea čajevima.
Radno vreme ugostiteljskih kućica od ponedeljka do petka je od 14 do 22 i subotom od 11 do 22 sata. Za Novu godinu ugostiteljske kućice biće otvorene od 10 do 1 sat, a za Badnji dan i Božić od 17 do 22 sata.
Donesite knjigu ili poklon za decu, vežbajte...
Direktor Adria Media Magazina Nebojša Rosić najavio je važan program Beogradske filharmonije za decu svake subote, dok je urednica magazina Elle Ana Ostojić rekla da će svi posetioci 28. decembra moći da donesi neki stari odevni predmet, koji će Elle dizajneri "osvežiti". Urednica Branislava Kostić rekla je da će posetioci moći da u velikim čarapama ostavljaju poklone koji će biti podeljeni deci bez roditeljskog staranja. Na štandu magazina Sensa, 22. decembra i 5. januara građani će moći da ostave na poklon knjigu koja je na njih ostavila dubok utisak, a zauzvrat dobiti neku drugu knjigu. Muškarce očekuje vežbaonica sa trenerima, u organizaciji magazina "Men's health".
Ovo je samo početak jedinstvenog programa koje nudi Coca Cola x New Year’s District, a svakim danom sve do Božića očekuje vas neveroverovatan muzički program i razne aktivnosti za sve generacije, kao i posebno kreiran sadržaj za mališane.
Ulaz za posetioce je slobodan! Ceo program pogledajte OVDE
Detaljnije informacije možete pronaći OVDE, kao i na našoj Instagram i Facebook stranici.