• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zajedno za očuvanje prirode: Poznate ličnosti podržale Svetski dan čišćenja

Izvor Promo

Milioni ljudi širom sveta obeležili su Svetski dan čišćenja uklanjanjem otpada iz prirode, a ovu gobalnu akciju podržali su i građani naše prestonice.

Tim povodom, kompanija Procter&Gamble, brend Fairy, njihovi partneri iz kompanije Delhaize i organizacije Let's Do It! Srbija, a uz podršku poznatih ličnosti čistili su obalu Dunava kod Ade Huje, vrativši ovoj atraktivnoj lokaciji njen pravi sjaj.

Simbolično, na ovaj dan, kompanija Procter&Gamble predstavila je najnoviji Fairy Ocean Plastic deterdžent za pranje sudova, čija ambalaža je izrađena od reciklirane plastike iz okeana. Lansiranje nove boce ima za cilj da podigne svest o problemu velike količine plastike u okeanima i o tome šta može da se učini kako bi se sprečilo da plastika završi u okeanu.

U okviru kampanje, kupovinom bočice Fairy Ocean proizvoda doniraju se sredstva za očuvanje životne sredine i reka Srbije, a novi Fairy Ocean može da se pronađe na policama prodajnih objekata Maxi, Tempo i Shop&Go.

Kampanja za očuvanje reka Srbije samo je jedan od načina na koji kompanija Procter&Gamble daje doprinos očuvanju predivne prirode u čijem okruženju imaju priliku da posluju.

Zaposleni kompanije Procter&Gamble su zajedno sa popularnim glumcima Bojanom Ordinačev i Stefanom Buzurovićem, te blogerkom Milicom Novković, poznatijom kao Mica Blogerica, članovima Let's Do It! Srbija i desetinama volontera, dali svoj doprinos u uklanjanju otpada nakupljenog duž obale Ade Huje.

"Moram da kažem da sam oduševljena kako smo brzo sve uspeli da očistimo. To je samo pokazatelj koliko je malo truda potrebno da bi naša životna sredina bila čistija i lepša. Hvala ovim divnim ljudim na entuzijazmu i dobroj volji da odvoje vreme i uključe se u ovu fantastičnu globalnu akciju", rekla je Bojana Ordinačev po završetku akcije.

Pored čišćenja, glumac Stefan Buzurović vodio je program i tom prilikom se pokazao kao vrhunski motivator. Ipak, tokom komentarisanja akcije bio je nešto skromniji.

"Iskreno, ove vredne ljude zaista nije teško motivisati. Zaista su divan primer kako treba da se odnosimo prema našoj životnoj sredini, a predanost sa kojom su pristupili akciji je izuzetna. Želim da se zahvalim kompaniji P&G što su prepoznali problem zagađenja životne sredine na globalnom nivou i odlučili da ambalažu za novi Fairy izrade od reciklirane plastike iz okeana."

Mica Blogerica podsetila nas je kako treba obratiti pažnju i na prevenciju, a ne samo na popravljanje nastalog stanja. „Svetski dan čišćenja je fantastična akcija i nadam se da će njene poruke stići do što većeg broja ljudi. Naravno, osnovna ideja čuvanja životne sredine nije da sakupljamo smeće koje smo ostavili u prirodi, već da se svest podigne na taj nivo da ono nikad ni ne završi na obalama reka ili u šumama", rekla je ona.

Procter&Gamble je prepoznao inicijativu Let's Do It! Srbija, organizacije koja je deo globalne Let's Do It! mreže, a koja deli iste vrednosti i posvećenost - da na globalnom nivou smanji otpad čime se brine o prirodnom okruženju i planeti zemlje uopšte.

O P&G-u

P&G uslužuje potrošače širom sveta sa jednim od najsnažnijih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, a koji uključuju Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, i Whisper®. P&G zajednica uključuje poslovanje u otprilike 70 zemalja širom sveta. Za najsvežije vesti i informacije o P&G-u i njegovim brendovima posetite http://www.pg.com.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE