Kada su italijanski fudbaleri Paolo Maldini i Kristijan Vijeri nedavno bili u Beogradu povodom otvaranje prodavnice sa garderobom modne marke „Sweet years“, upoznali su Svetlanu Cecu Ražnatović i oduševili se njenim izgledom i harizmom.
Kada su italijanski fudbaleri Paolo Maldini i Kristijan Vijeri nedavno bili u Beogradu povodom otvaranje prodavnice sa garderobom modne marke „Sweet years“, upoznali su Svetlanu Cecu Ražnatović i oduševili se njenim izgledom i harizmom."Deki Stanković i ja smo dugogodišnji prijatelji i najviše sam zbog njega pristala da budem promoter ove kuće za celu bivšu Jugoslaviju i pomognem u reklamnoj kampanji", objasnila je Ceca za "Blic" istakla da ne bi pristala da joj se modeli zaista ne svidjaju i da ih i inače ne nosi.
"Snimila sam reklamne fotografije koje će se uskoro naći na bilbordima po celoj bivšoj Jugoslaviji. Ova kolekcija je namenjena mladima, a zaključak Maldinija, Vijerija i Stankovića jeste da sam ja najbolji promoter upravo zbog toga što moju publiku u svim bivšim republikama u velikoj većini i čine mladi ljudi", kaže Ceca koja će za Dan zaljubljenih, 14. februara, deliti promotivne poklone ove kuće od 18 do 19 časova u butiku na Obilićevom vencu.
Na modnoj reviji ove kuće, koja će se održati početkom juna, pred Svetsko prvenstvo u fudbalu, u novim modelima pistom će, osim Cece, prošetati i naši reprezentativci.
Na pitanje kako će se snaći u ulozi manekenke, Svetlana kroz smeh kaže:
"Ceo život hodam po bini, pa verujem da ću se snaći i na pisti, nema tu velike razlike".
Ceca se već oprobala u relmanim kampanjama za "udarnik" čarape, "rakel" cigarete, "ce kafu" i MB pivo.
(MONDO)