
Reper Šon "P. Didi" Koums predstavio je svoj prvi muški parfem, "Unforgivable", čija je reklama izazvala neodobravanje konzervativnijih potrošača.
Prve bočice mirisa prodate su u ograničenoj seriji, i koštale su 300 dolara (249 evra) po komadu.
Parfem "Unforgivable" (Neoprostiv), nastao iz saradnje Šona Koumsa i marke MAC Este Loder, sada se prodaje za 55 dolara (46 evra).
Reklama snimljena za parfem predstavljala je tamnoputog Didija u krevetu sa belkinjom i azijatkinjom. Dok hiphoper ima pokajnički izraz lica, dve lepotice se zagonetno osmehuju. Američki Srednji zapad je smatrao da je ova reklama u skladu sa imenom parfema – neoprostiva i suviše sugestivna.
Za potrebu parfimerija i prodavnica snimljena je druga verzija reklame, u kojoj Didi ima više odeće, dok se na bilbordima i u magazinima on pojavljuje gotovo nag.
"Imao sam osećaj da će reklama zainteresovati ljude", rekao je 36-godišnji Koums agenciji AP. "Ali to je zato što nema reklama sa mladim crnacima i seksi pozama. Ja pokazujem napredak sveta. Mada seksi poze zasigurno nisu novina kada je reč o reklamama za parfeme."
I druge zvezde šou biznisa imaju svoje parfeme: Sara Džesika Parker, Britni Spirs, Dženifer Lopez, Antonio Banderas, Selin Dion, Meri-Kejt
i Ešli Olsen.
Šon Koums je najavio ženski parfem za iduću godinu.
(Mondo/agencije)
Prve bočice mirisa prodate su u ograničenoj seriji, i koštale su 300 dolara (249 evra) po komadu.
Parfem "Unforgivable" (Neoprostiv), nastao iz saradnje Šona Koumsa i marke MAC Este Loder, sada se prodaje za 55 dolara (46 evra).
Reklama snimljena za parfem predstavljala je tamnoputog Didija u krevetu sa belkinjom i azijatkinjom. Dok hiphoper ima pokajnički izraz lica, dve lepotice se zagonetno osmehuju. Američki Srednji zapad je smatrao da je ova reklama u skladu sa imenom parfema – neoprostiva i suviše sugestivna.
Za potrebu parfimerija i prodavnica snimljena je druga verzija reklame, u kojoj Didi ima više odeće, dok se na bilbordima i u magazinima on pojavljuje gotovo nag.
"Imao sam osećaj da će reklama zainteresovati ljude", rekao je 36-godišnji Koums agenciji AP. "Ali to je zato što nema reklama sa mladim crnacima i seksi pozama. Ja pokazujem napredak sveta. Mada seksi poze zasigurno nisu novina kada je reč o reklamama za parfeme."
I druge zvezde šou biznisa imaju svoje parfeme: Sara Džesika Parker, Britni Spirs, Dženifer Lopez, Antonio Banderas, Selin Dion, Meri-Kejt
i Ešli Olsen.
Šon Koums je najavio ženski parfem za iduću godinu.
(Mondo/agencije)
Pridruži se MONDO zajednici.