Producent Ejmi Vajnhaus i Lili Alen dizajnirao patike za čuvenmu kuću Guči. Uz patike, kupci dobijaju i ploču na poklon.
Ronson je dizajnirao patike za muškarce i žene i uskoro će biti puštene u prodaju. Reč je o limitiranom izdanju i biće ih samo u pojedinim prodavnicama Gučija širom sveta.
Saradnja Gučija i muzičkog producenta dogovorena je "na jedan". Kreativna direktorka Gučija Frida Đanini i Ronson su se "ukapirali" odmah na prvom susretu.
"Od prvog sekunda razgovora sa Markom mi smo se 'ukačili'. Ima odlično oko za dizajn, a pored toga fenomenalno poznaje istoriju patika", rekla je Đanini.
Početak prodaje patika koju je dizajnirao poznati muzički mogul najavljena je za 23. oktobar u Njujorku.
Ideja je da se patike prodaju samo u prodavnici koja će "putovati" svetom. U Njujorku će radnja biti otvorena samo dve nedelje, potom se seli u London, gde će takođe raditi dve nedelje, a isti princip biće i u Parizu, Berlinu i Tokiju.
U prodaji će biti 16 muških modela patika i dva modela patika za žene, sa čuvenim logom Gučija (GG), a kupci će imati mogućnost i da stave svoje inicijale na model koji su izabrali.
Osim patika, svaki kupac dobija na poklon i ploču sa pesmama koje je producirao Ronson.
"Godinama prikupljam patike i imam zavidnu kolekciju. Zato sam se potrudio da ove Gučijeve budu zaista specijalne, kako izgledom tako i po kolekcionarskom značaju", rekao je Ronson.
(MONDO)