Madona više nije zaštitno lice Luj Vitona. Umesto nje, sa reklama će da se od sada smeška upola mlađa holandska manekenka.
Madona (51) je početkom godine uradila kontraverznu promotivnu kampanju za tašne Luj Vitona, a već dve sezone je i zaštitno lice ovog modnog brenda, međutim, od Nove godine reklame ove modne kuće krasiće Holanđanka Lara Stoun (25).
Iako se Madona trudi da u svemu bode najbolja, godine joj to više ne dozvoljavaju i polako počinju da je "gaze" i ne tako poznate manekenke.
"Najveća noćna mora svakog selebritija je da izgubi bitku sa mlađim rivalom, a posebno ako je u pitanju neko ko toliko vodi računa o svom izgledu i ne dozvoljava da godine utiču na njega. Da stvar bude još gora, Laru je odabrao Madonin veliki prijatelj, dizajner Mark Džejkobs".
Iz Luj Vitona je kratko saopšteno da je Džejkobs, posle saradnje sa najvećom zvezdom šou biz sveta odlučio da napravi predah u angažovanju slavnih ličnosti i uzme supermodela.
Modni gigant je novu kampunju opisao kao "kapricioznu, mladalačku i optimističnu", a Madona ipak ne može da zadovolji sva tri kriterijuma.
Ipak, kraljica popa je i te kaklo zadovoljila kriterijume modnog dua D&G i zaštitno je lice njihove nove kolekcije.
(MONDO, foto Guliver/Getty images)