Jelena Karleuša je u roku od par dana izdala dva nova albuma. Od 18 novih pesama za sada je samo jedan spot, za pesmu "Karlyb*tch", a isti je koštao neverovatnih 250.000 evra, što ga čini najskupljim na ovim prostorima.

Ovo je trend i u svetu, koji je započela Bijonse, koja je na sličan način uvela plasiranje svojih vizuelnih albuma, bez mnogo najave.Kako je objasnio Jelenin najbliži saradnik i prijatelj Zoran Birtašević, ovo je samo uvod.

''Vizualizeri nisu umesto videa. Oni su introi u Special Event '', napisao je on na Tviteru.

OMEGA COVER.jpeg
Promo Jelena Karleuša

Međutim, zanimljivo je i to što se u vizualizerima, kao i u spotu za "Karlyb*tch", najviše pojavljuju neon zelena i ljubičasta boja. Sve to nije bez razloga, što je precizno objasnio i jedan fan pop zvezde.

"ALPHA: crno, metal, neon. OMEGA: belo, staklo, ljubičasto. Ljubičasto je JK na OMEGA coveru, zato što je komplementarna/suprotna boja neonu s ALPHE", objasnio je momak, a njegova objava naišla je na oduševljenje fanova.

"ALPHA je metal jer čvrstoća, OMEGA staklo - fragilnost. Neon je upečatljiv, GLEDAJ ME, zaje*ancija vajb, ego trip. Iako je to jasno verojatno svima, ali kao da se ispiše, jer vidim da neki nisu baš povezali. Takođe, kroz staklo (OMEGA) vidiš; dakle pesme kroz koje "vidiš" emocije. Kroz metal "ne vidiš" ništa. Zvuk je "težak"/neprobojan. "Moje si*e tu su k'o pancir", itd", naveo je ovaj momak.

Inače, fanovi po društvenim mrežama spekulišu i o mogućnosti trećeg albuma Jelene Karleuše, ali takve informacije sa strane nje i njenog tima nema.

YouTube/Jelena Karleusa/screenshot Jelena Karleuša

 BONUS VIDEO: 

instagram/isa_murat43 Jelena Karleuša duvala svećice na dve torte



Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici &a style="background-color: #ffffff;" href="https://invite.viber.com/?g2=AQAhZNP9q8tG805W8cmNYuUBRy4Ru7jI6INdGA8IejppGMQVkddAIXz%2FSgayfF5e&lang=en">ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!

(Telegraf)