• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

MONDO TV: Mitove razbijaju Enes i Pop

Otkrivamo vam ko su Enes Ahmedov i Predrag Popović, kao i šta se dešava iza kulisa popularne radijske emisije Antidepresiv.

Dogodovštine iz stvarnog života ispričane u Antidepresivu prepričavaju se u kafićima, parkovima, kafanama i iznova preslušavaju na Youtube. Ovu emisiju TDI radija sluša i po dva miliona ljudi, a njeni voditelji Enes Ahmedov i Predrag Popović (mnogo poznatiji kao Pop) i dalje tvrde da nisu popularni.

"Uopšte nemamo predstavu o tome koliko nas ljudi sluša. Mi radimo emisiju kao da je samo za nas dvojicu i da nas još slušaju gazde radija. Valjda se zato tako dobro provodimo i to slušaoci prepoznaju", kaže Enes, a Pop dodaje da se ne bave jubilejima i da nisu brojali koliko su emisija Antidepresiva uradili.

Da njihova dobra zabava nije samo predstava za auditorijum, već njihova istinska pokretačka snaga celog tima, uverili smo se i sami. I nismo prestajali da se smejemo u društvu Popa i Enesa.

MONDO ih je u studiju TDI radija posetio baš tokom emisije u kojoj su raspravljali da li je internet doneo dobrobit ljudima, mada je drugi sat emisije skoro pretvoren u prenos fudbalskog derbija, na koji Pop, inače strastveni navijač Partizana i jedan od osnivača grupe Alkatraz, nikako nije mogao da prežali što nije otišao.

Nervozan uoči večitog derbija Pop je pred emisiju neprestano pričao, ponajviše o Partizanu. Za to vreme Enes je proveravao zanimljive informacije koje je uredno prikupio o internetu.

Kada smo sa njima razgovarali, inače prvi put u javnosti na temu emisije Antidepresiv, podsetili smo se nekih veoma zanimljivih priča koje su ostavile utisak i na same voditelje.

Pop se setio momka koji je u etar priznao da je policajcu iz osvete zapalio kafić, a već sledećeg dana su čuvari javnog reda pokucali na vrata radija TDI i zatražili snimak emisije, na osnovu koga su momka uhapsili.

Enes je istakao da ga je veoma razočarala priča devojke koja se zabavljala sa dosta starijim muškarcem, platežno sposobnim da joj priušti skupe poklone i putovanja.

"Ona je predstavila prototip većine devojaka u Srbiji, na žalost. Lično me je ta priča dotakla jer govori o tome koliko je poremećen sistem vrednosti", objasnio je Enes.

Inače, njih dvojica u šali vole da kažu da je Pop "loš momak", a da Enesu "ništa drugo nije preostalo nego da preuzme ulogu dobrog momka".

Potpunu pometnju napravili kada smo pitali Enesa da li misli da je Pop popularniji od njega, s obzirom da vodi takođe veoma slušane emisije Dr LOVE i KontraKviz. Bez imalo sujete Enes je to objasnio činjenicom da njegov kolega poseduje malo siroviji smisao za humor.

Član nekada popularne muzičke grupe Dobar, loš, zao je na to odgovorio da ne smatra da se izdvaja, jer i Enes vodi Dobrojutarnji program, koji je najslušaniji u Beogradu u to doba dana.

Ipak, vredno je pomena da je na adresu AmiG šoua za šest meseci stiglo 25.000 mejlova u kojima se traži da Pop gostuje u jednoj od najgledanijih televizijskih emisija.



Potpuno neposredno Pop i Enes zajedno sa slušaocima Antidepresiva, koji se javljaju na radio pričali su o ravnopravnosti polova, vernosti, tumačenje snova, stid, paranormalnim pojavama, ljubomori, manipulaciji, slengu, higijeni, običajima, prevarama, sramoti, miliciji, nervozi, sujeverju, raskidima, majstorima, dugovanjima... ili jednostavno, kako oni to vole da kažu, razbijaju mitove.

U okviru Antidepresiva postoje dve stalne rubrike: Retrospektiva i Penes Teleshop.

Retrospektiva na sarkastičan način predstavlja autentične izjave i lapsuse poznatih ličnosti u vestima, emisijama raznih profila, jutranjih programa, rialitija… Uz pomoć brojnih fanova na Facebook stranici Enes svake nedelje predočava "bisere" koje bi poznati najradije sakrili, ali njima ništa ne promakne. Svi su na tapetu: voditelji, političari, umetnici, narodnjaci, zabavnjaci, glumci...

Od početka godine "posluje" i Penes Teleshop - kupovina sa hoklice ili kako to na još duhovitiji način predstavljaju: ova potpuno revolucionarna agencija predstavljaće vam svoje proizvode koje ne možete kupiti nigde. Oni su preskupi, nemaju nikakvu svrhu i ostaviće vas u potpunom šoku.

(A. Petrovski - MONDO)

Komentari 30

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

keka

Namestena su samo ona ukljucenja koja su pustena na yutub i koja se seruju kao najduhovitija ukljucena!!! ostali ukljucenja su sit!!! Shvatite da su fejk ukljucenja najaca ukljucenja koje postoje!!!! :)))

Ser Zile

Ovako.... Za vas koji kazete da su ukljucenja namestena,nemate pojma.... Ja sam licno dosta puta zvao i dobijao Pop-a...ocigledno da vam je iz nekog razloga krivo sto je TDI trenutno i u zadnjih 5god najslusani radio...jedina stanica koja ne smara sa reklamama,porukama od 50-400din kojima sebi pune dzep. Sve fore koje ljudi pricaju po gradu su sa TDI-a... Jos uvek se ne zna koja je slusanija emisija Antidepresiv ili Kontra Kviz...ako ste vi toliko pametni sto vi neodete na neki radio i smislite bolje i slusanije emisije,a ne pozvali ste jednom kviz i pop vas pobedio...smekeru POBEDI...

Objektivni

3.LAKO JE PROSTAKLUKOM "OSVOJITI" SLUSAOCE Sto se potvrdilo i neverovatno velikim uspehom "Farme". Elem,RRA je pravilnikom odredila kad,u kom obliku i na koji nacin je na radio stanicama dozvoljeno emitovati emisije sa eksplicitnim sadrzajem.TDI to ne postuje,to prolazi,i eto "najslusanije emisije".Da li je po normalno da oko 16h devojcica prica u programu kako je gurala sebi u vaginu plasticni predmet da bi izmerila njenu dubinu,a da se na to voditelji odusevljavaju?!Naravno - namestaljka.Ili recimo da "DR LOVE" savetuje momka "Ti ga(penis) vuci na drugu stranu,pa ces g

SERIJE