
Keramičke šolje posvećene venčanju princa Vilijama i Kejt Midlton proizvedene u Kini na sebi imaju oslikane portrete Kejt i mlađeg princa Harija, piše "Telegraf".
"Romantična bajka koja prevazilazi vekove - 29. april 2011", piše ispod slike.
Kineska firma "Guandong", koja je proizvela šolje, prodaje ih po ceni od deset funti.
"Uključite se ovim suvenirom u proslavu mladog para. Kupite sada, da ne biste kasnije žalili", navodi se u reklami.
Britanska kraljevska porodica nije se još uvek oglasila povodom ovog gafa. "Telegraf" navodi da je možda reč i o marketinškom triku, pošto se šolje sa slikom neveste Kejt i pogrešnog mladoženje prodaju "kao alva".
Inače, suveniri posvećeni kraljevskom venčanju su sve neobičniji, pa je jedna kompanija napravila kondome sa čijeg se omota smeše budući mladenci.
(MONDO)
"Romantična bajka koja prevazilazi vekove - 29. april 2011", piše ispod slike.
Kineska firma "Guandong", koja je proizvela šolje, prodaje ih po ceni od deset funti.
"Uključite se ovim suvenirom u proslavu mladog para. Kupite sada, da ne biste kasnije žalili", navodi se u reklami.
Britanska kraljevska porodica nije se još uvek oglasila povodom ovog gafa. "Telegraf" navodi da je možda reč i o marketinškom triku, pošto se šolje sa slikom neveste Kejt i pogrešnog mladoženje prodaju "kao alva".
Inače, suveniri posvećeni kraljevskom venčanju su sve neobičniji, pa je jedna kompanija napravila kondome sa čijeg se omota smeše budući mladenci.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.