Keramičke šolje posvećene venčanju princa Vilijama i Kejt Midlton proizvedene u Kini na sebi imaju oslikane portrete Kejt i mlađeg princa Harija, piše "Telegraf".

"Romantična bajka koja prevazilazi vekove - 29. april 2011", piše ispod slike.

Kineska firma "Guandong", koja je proizvela šolje, prodaje ih po ceni od deset funti.

"Uključite se ovim suvenirom u proslavu mladog para. Kupite sada, da ne biste kasnije žalili", navodi se u reklami.

Britanska kraljevska porodica nije se još uvek oglasila povodom ovog gafa. "Telegraf" navodi da je možda reč i o marketinškom triku, pošto se šolje sa slikom neveste Kejt i pogrešnog mladoženje prodaju "kao alva".

Inače, suveniri posvećeni kraljevskom venčanju su sve neobičniji, pa je jedna kompanija napravila kondome sa čijeg se omota smeše budući mladenci.

(MONDO)