Ovim rečima je većina britanskih medija pokušala čitaocima da objasni reklamu za vino u kojoj se pojavljuju Patris Evra, Rajan Gigs i, naravno, Vejn Runi.

Fudbaleri su snimili reklamu za čileansko vino "Casillero del Diablo", zvaničnog partnera Mančester junajteda, koja je ismejana od strane medija i "svih koji su je pogledali", a onda ostavili zanimljive komentare na Twitteru.

"Pokušava da izigrava zavodnika dok zamišljeno gleda na Old traford", piše "Dejli Mejl". "Ni Evra nije ništa bolji, dok se Gigs, naspram ove dvojice, pokazao kao glumac".



Odmah nakon emitovanje reklame, Twitter zajednica je "poludela".

"Vejn Runi glumi! Brate, izgleda i zvuči kao da je tek naučio da govori", bio je komentar jednog "tviteraša", dok je drugi napisao da je "lopta (koje i nema u reklami) bolji glumac".

Neki su u opisivanju Runijevog "mističnog izgleda" upotrebili reč kojom je kultni lik iz serije "Mućke" Delboj Troter opisivao svog mlađeg brata Rodnija - "plonker" (tupadžija).

(MONDO)