• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zabranjena reklama sa "modernom Lolitom"

Reklama za parfem "Oh Lola" neće smeti da bude objavljena u britanskoj štampi, jer je proglašena za previše seksepilnu.

Zvezda ove kampanje je glumica Dakota Fening, koja na reklami u haljinici sedi na podu i drži ogromnu flašu parfema u krilu. Iako Dakota ima 17 godina, britanska Agencija za reklamne standarde smatra da je ova reklama previše provokativna "pošto u njoj učestvuje dete".

"Dužina haljine je neprikladna, kao i položaj flaše parfema. Dakota je namerno stilizovana da izgleda mnogo mlađe, što ovu reklamu čini seksualizacijom dece", navodi se u saopštenju.

Mark Džejkobs, koji je osmislio kampanju za svoj novi parfem, ranije je nazvao Dakotu "modernom Lolitom".

Kompanija "Koti", koja proizvodi Džejkobsov parfem, saopštila je da reklama jeste provokativna, ali da nema govora o iskorišćavanju dece u neprikladne svrhe.

(MONDO)

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

bibi

Ima svakakvih reklama koje ne zabranjuju, istina, ali ova kao da je smisljena da privuce pedofile... :/

Juhu...

Svasta,ima toliko vulgarnijih reklama od ove,pa ih ne zabranjuju...

missa

Ma kakav red, samo licemerje

SERIJE