
Zvezda ove kampanje je glumica Dakota Fening, koja na reklami u haljinici sedi na podu i drži ogromnu flašu parfema u krilu. Iako Dakota ima 17 godina, britanska Agencija za reklamne standarde smatra da je ova reklama previše provokativna "pošto u njoj učestvuje dete".
"Dužina haljine je neprikladna, kao i položaj flaše parfema. Dakota je namerno stilizovana da izgleda mnogo mlađe, što ovu reklamu čini seksualizacijom dece", navodi se u saopštenju.
Mark Džejkobs, koji je osmislio kampanju za svoj novi parfem, ranije je nazvao Dakotu "modernom Lolitom".
Kompanija "Koti", koja proizvodi Džejkobsov parfem, saopštila je da reklama jeste provokativna, ali da nema govora o iskorišćavanju dece u neprikladne svrhe.
(MONDO)
"Dužina haljine je neprikladna, kao i položaj flaše parfema. Dakota je namerno stilizovana da izgleda mnogo mlađe, što ovu reklamu čini seksualizacijom dece", navodi se u saopštenju.
Mark Džejkobs, koji je osmislio kampanju za svoj novi parfem, ranije je nazvao Dakotu "modernom Lolitom".
Kompanija "Koti", koja proizvodi Džejkobsov parfem, saopštila je da reklama jeste provokativna, ali da nema govora o iskorišćavanju dece u neprikladne svrhe.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.