Poznate sportske ličnosti širom planete, pogotovo fudbaleri, nisu više samo zabavljači širokih masa, već ih razne kompanije koriste kao zaštitna lica za svoje kampanje.

Svetski trend, koji diktira engleski fudbalski megastar Dejvid Bekam, došao je i do naših krajeva.

Tako je fudbaler Partizana Nemanja Rnić postao zaštitno lice kompanije Head&Shoulders", poznate po šamponima za kosu.

"Meni je veoma važno da se osećam sveže. Dnevno imam dva treninga i želim da se osećam sveže što je duže moguće. 'head&shoulders' mi pruža svežinu tokom celog dana a samim tim i samopouzdanje", izjavio je Rnić.

Inače, kompanija "head&shoulders" nedavno je sprovela istraživanje koje je pokazalo da muškarci itekako poklanjaju pažnju očuvanju kose.

Prema tom istraživanju, 86 odsto ispitanika reklo je da želi da "svež osećaj posle tuširanja" traje što duže tokom dana. Njih 62 procenata je reklo da posle 19 časova ne oseća više svežinu, a 51 odsto muškaraca kaže da kada počne da nestaje svež osećaj, to je najvidljivije na njihovoj kosi.

Čista, tek oprana kosa čini da se 43 odsto muškaraca oseća bolje, a 42 odsto njih dobija na samopouzdanju.

Prema istraživanju, 72 odsto muškaraca tušira se bar jednom dnevno (ohrabrujuć podatak, zar ne?).

(MONDO - foto: New Moment)