• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prins i parfem od četiri miliona dolara

Flašica košta oko 30 dolara, ali će kršenje ugovora pevača koštati četiri miliona.

Parfem "3121" kompanije "Revelejšns" lansiran je pre četiri godine, a naziv, bočica i kompletna ideja bili su inspirisani Prinsovim istoimenim albumom.

Bilo je dogovoreno da će Prins učestvovati u promotivnim akcijama i kampanjama. Za korišćenje imena i lika muzičara, "Revelejšns" je isplatio više od dva i po miliona dolara, a zauzvrat, Prins je trebalo da učestvovuje u marketingu parfema. Međutim, proizvođači su ga tužili jer ih je potpuno "iskulirao".

"Od jula 2007, nismo imali nikakvu komunikaciju sa bilo kime ko bi mogao da nam omogući kontakt sa Prinsom", navodi se u tužbi koju je podneo "Revelejšns".

Ova kozmetička kuća je 2008. tražila "samo" 100.000 dolara odštete, ali je sud u Njujorku odredio da pevač plati četiri miliona.

(MONDO)

Tagovi

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

super

Pa ne znam da li treba da ga tuze,pogotovo kad je rech ‘tuzba‘ u etru,marketing radi na najchudnije nachine,jer u suprotnom i ne bih u zivotu chula za taj parfem

SERIJE