Pevač grupe U2 i kraljica televizije Opra Vinfri u četvrtak su se pozabavili šopingom, ali ne samo da bi se opremili novim stvarima, već da bi promovisali novu kampanju za borbu protiv side.

Bono je u saradnji sa kompanijama "Apple", "Motorola", "Gap", "Converse" i "Emporio Armani" osmislio kampanju "(Product) Red" koja donira deo profita organizacijama koje se bore protiv side u Africi.

Proizvodi uključeni u kampanju su odeća, mobilni telefoni, iPod plejeri itd.

Opra i Bono su se prošetali centrom Čikaga i posetili radnje svojih partnera u borbi protiv side, i iz svake izašli punih ruku.

"Kupujte dok bolest ne prestane" bio je Bonov pomalo bizaran komentar pri izlasku iz "Apple" radnje.

Učesnici kampanje "(Product) Red" podržali su inicijativu dve zvezde, pa je "Gap" celu radnju dekorisao crvenom bojom, a "Apple" najavio da će radnja na Petoj aveniji u Njujorku zablistati crvenim svetlom.

Kampanja nudi crvene iPode, crvenu odeću, crvene telefone i, u čast Bonoa, crvene naočare za sunce.

(MONDO)