• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vodka sa potpisom Donalda Trampa

Ekscentrični američki milijarder Donald Tramp odlučio je da proširi liniju proizvoda pod svojim imenom, pa se u SAD sada mogu kupiti ne samo muška odela, ručni časovnici, toaletna i voda za piće, već i vodka vrhunske klase marke "tramp".

Ekscentrični američki milijarder Donald Tramp odlučio je da proširi liniju proizvoda pod svojim imenom, pa se u SAD sada mogu kupiti ne samo muška odela, ručni časovnici, toaletna i voda za piće, već i vodka vrhunske klase marke "tramp".

Preduzimljivi milijarder je odlučio da zaradi na sve većoj popularnosti vodke na Zapadu.

Popularnost vodke raste u poslednje vreme svuda u svetu. To piće jačine 40 stepeni osvaja mesto u spravljanju koktela, istiskujući za zapadna tržišta tradicionalnija pića.

Svetsko tržište vodke se procenjuje na 12 milijardi dolara i u stalnom je porastu, podsetila je ruska Internet agencija webagro.net.

Tramp nije mogao da propusti tu pogodnu priliku za zaradu. On je u saradnji s kompanijom "Drinks amerikas holdings" otpočeo proizvodnju premijum vodke pod svojim imenom koja se baš tako i zove - "tramp super primijum vodka".

Kao i svi drugi proizvodi s imenom Trampa, novi proizvod je orijentisan na platežno sposobnije potrošače i spada u segment poznatih marki vodke, kao što su "grej gus", "belvedere", "ketel van" i "šopen". Boca od jednog litra vodke "tramp", ukrašena zlatnim slovom T, košta 30-40 dolara.

Izlazak na tržište alkoholnih pića nije samo potez koji laska sujeti ekscentričnog i ambicioznog Trampa, već i trezven proračun. Prodaja vodke na tržištu SAD je prošle godine porasla 4,1 odsto, a segment superpremijum vodke čak 13,7 procenata. Tramp se nada da će mu rast tržišta i njegovo ime pomoći da postigne uspeh.

"Potrošači shvataju da trgovačka marka Trampa označava najveću raskoš, superpremijum proizvod i odredjenu pomodnost. To je odlična trgovačka marka koja izuzetno odgovara vodki kategorije superpremijum", ocenjuje direktor kompanije "Drinks amerikas" Patrik Keni.

Kompanija je, po njegovim rečima, već dobila porudžbine za isporuku blizu 50.000 sanduka vodke "tramp", ukupne vrednosti oko pet miliona dolara, što je dva puta više od njenog godišnjeg prihoda ranijih godina.

"Ne mogu ni da zamislim koliko će biti popularna ta vodka. Ona od samog početka nadmašuje naša očekivanja", kaže Keni.

Novi partneri već imaju u planu izlazak na tržište drugih žestokih pića i napitaka, razume se, samo u kategoriji superpremijum.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE