Kejt Mos, čija će se nova modna kolekcija u britanskom lancu prodavnica "Topšop" naći prvog maja, ima pomalo neuobičajenu ideju za početak promotivne kampanje.
Kejt Mos, čija će se nova modna kolekcija u britanskom lancu prodavnica "Topšop" naći prvog maja, ima pomalo neuobičajenu ideju za početak promotivne kampanje.Kako su objavili engleski mediji, Kejt Mos će prvi dan prodaje kolekcije pod svojim imenom provesti medju lutkama u izlogu radnje u centru Londona.
"Kejt planira da bude živa lutka u izlogu. Jedina briga joj je – da ne prasne u smeh kad se nadje medju lutkama. Kad se razmaknu crvene zavese i u izlogu zablista Kejt u nekoj od svojih kreacija, otvoriće se vrata i nova kolekcija će zvanično biti puštena u prodaju", piše londonski "Miror" (Mirror).
Za predstavljanje nove kolekcije pod svojim imenom, Kejt Mos je, kako prenose mediji, dobila tri miliona funti.
(MONDO)