Kozmetička kuća "L'Oreal" optužena je da je reklamirala svoju "teleskopik" maskaru na nedozvoljen način, jer Penelope Kruz na plakatima i televizijskim reklamama za ovaj proizvod ima veštačke trepavice, prenosi BBC.
Kozmetička kuća "L'Oreal" optužena je da je reklamirala svoju "teleskopik" maskaru na nedozvoljen način, prenosi BBC.Ispostavilo se da su televizijske reklame i plakati na kojima Penelope Kruz reklamira maskaru koja produžava trepavice za 60 posto zapravo prevara, jer Penelope na tim slikama ima veštačke trepavice.
Prema Institutu za reklamne standarde, ova reklama navodi potrošače na pogrešan zaključak jer nije jasno naznačeno da glumica ima veštačke trepavice.
Ipak, iako predstavnici kuće "L'Oreal" tvrde da je njihova upotreba "uobičajena praksa" kada su takve reklame u pitanju, pristali su da u narednim kampanjama ispoštuju standarde Instituta, što znači da će ubuduće u reklamama morati da naglase da maskara ne produžuje trepavice za 60 posto, nego da one samo izgledaju duže nakon nanošenja maskare.
U reklami za "L'Oreal", Penelope Kruz (32), koja je postala zaštitno lice te kompanije prošle godine, pomenutu maskaru reklamira pod sloganom "Trepavice koje dosežu do zvezda".
(MONDO)