Američki modni kreator Mark Džejkobs angažovao je Viktoriju Bekam za svoju novu kampanju za kolekciiju proleće/ leto 2008. godine.
Američki modni kreator Mark Džejkobs angažovao je Viktoriju Bekam za svoju novu kampanju za kolekciiju proleće/ leto 2008. godine.Kampanja je zamišljena kao aluziju na to da su slavni i bogati danas marketinški "zapakovani i plasirani poput proizvoda", zbog čega je pevačica grupe Spice Girls fotografisana izmedju ogromnih paketa i kesa za šoping, ili kako iskače iz ogromne kutije, ali i sa kesom na glavi.
Medjutim, to nije sve. Američki kreator je uspeo da nagovori Viktoriju da se skine za njegovu "T-shirt" kampanju za koju su već radili Džulijan Mur, Naomi Kembel i mnogi drugi.
Prihod od prodaje majica sa sloganima poput "Čuvajte svoju kožu!" namenjen je za istraživanja i prevenciju raka kože.
(MONDO)