
Radio Beograd 202 u sredu je postao radio koji se gleda, pošto je živim programom iz "Beoizloga" Kulturnog centra Beograda, "demistifikovala" i personalizovala, "male ljude iz radio kutije".
Zajednička akcija dva beogradska brenda, uoči Sajma brendova, koji će trajati od 7. do 9. februara na Beogradskom sajmu, okupila je na desetine gledalaca na Trgu Republike, dok su se u izlogu za mikrofonom smenjivali gosti radio voditelja.
Mada navikli na oči javnosti i publike, prvi gosti glumica Svetlana Ceca Bojković i reditelj Srdan Golubović ipak su priznali da se u izlogu, usred dana, ne osećaju baš prijatno. Oboje su "ocrnili" izraz brend, a Golubovih ocenio da je to markentiška izmošljotina, jer zašto bi, rekao je on, nešto bilo favorizovano kada svaki proizvod ima svoju svrhu.
Bojković smatra da je gluma uvek bila vrsta robe, a kod nas kada smo u situaciji da je sistem vrednosti uništen, a drugi nije stvoren brend, kako kaže, može biti opravdanje za svašta.
Golubović je na to dodao da nema kriterijuma šta je kvalitet u umetnosti i da ništa ne treba posmatrati crno-belo, već slojevito: "Imamo dobru publiku koja voli pozorište i film i kada je film u pitanju ona je izneverena jer je ostala bez bioskopa. I ako je nešto tu brend onda je to upravo publika".
U programu koji je trajao više od sat vremena učestvovali su i Dejan Cukić, prljavi inspektor Blaža , Koja iz Discipline kičme, teatrolog Jovan Ćirilov, kao i rodonačelnik i voditelj kultne emisije radija 202 "Dragstor ozbiljne muzike" Dejan Djurović.
Današnja emisija zamišljena kao razglednica popularnog prestoničkog radija koji se sluša već 39 godina i po poslednjem marketinškom istraživanju četvrti je po slušanosti u Srbiji, prvo je predstavljanje i reklamiranje jedne domaće radio stanice na ovakav način.
(Tanjug/MONDO)
Zajednička akcija dva beogradska brenda, uoči Sajma brendova, koji će trajati od 7. do 9. februara na Beogradskom sajmu, okupila je na desetine gledalaca na Trgu Republike, dok su se u izlogu za mikrofonom smenjivali gosti radio voditelja.
Mada navikli na oči javnosti i publike, prvi gosti glumica Svetlana Ceca Bojković i reditelj Srdan Golubović ipak su priznali da se u izlogu, usred dana, ne osećaju baš prijatno. Oboje su "ocrnili" izraz brend, a Golubovih ocenio da je to markentiška izmošljotina, jer zašto bi, rekao je on, nešto bilo favorizovano kada svaki proizvod ima svoju svrhu.
Bojković smatra da je gluma uvek bila vrsta robe, a kod nas kada smo u situaciji da je sistem vrednosti uništen, a drugi nije stvoren brend, kako kaže, može biti opravdanje za svašta.
Golubović je na to dodao da nema kriterijuma šta je kvalitet u umetnosti i da ništa ne treba posmatrati crno-belo, već slojevito: "Imamo dobru publiku koja voli pozorište i film i kada je film u pitanju ona je izneverena jer je ostala bez bioskopa. I ako je nešto tu brend onda je to upravo publika".
U programu koji je trajao više od sat vremena učestvovali su i Dejan Cukić, prljavi inspektor Blaža , Koja iz Discipline kičme, teatrolog Jovan Ćirilov, kao i rodonačelnik i voditelj kultne emisije radija 202 "Dragstor ozbiljne muzike" Dejan Djurović.
Današnja emisija zamišljena kao razglednica popularnog prestoničkog radija koji se sluša već 39 godina i po poslednjem marketinškom istraživanju četvrti je po slušanosti u Srbiji, prvo je predstavljanje i reklamiranje jedne domaće radio stanice na ovakav način.
(Tanjug/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.