ZORANA JOVANOVIĆ BANKROTIRALA? Blogerki firma u likvidaciji, a broj pratioca na mrežama sve manji!

Zorani Jovanović biznis oslabio, a firma se gasi.

MONDO/Stefan Stojanović

Zorana Jovanović poznatija kao Zorannah izgleda nije više najpopularnija modna blogerka u Srbiji. Bila je jedna od najuspešnijih, ali su se sada stvari navodno promenile.

Blogerka je 2012. godine otvorila svoju firmu pod svojim alijasom, a koja se sada nalazi u likvidaciji. Na zvaničnom sajtu koji se bavi poslovanjem firmi, a na kojem su svima dostupne informacije od javnog značaja, jasno stoji da se Zoranina firma nalazi u likvidaciji.

"U skladu sa odredbom člana 533 Zakona o privrednim društvima objavljuje se oglas o pokretnju postupka likivdacije u tajanju od 90 dana. Poslovno ime Zorannah d.o.o. - u likvidaciji. Pozivaju se poverioci da svoja potraživanja prijave najkasnije u roku od 120 dana od objavljivanja ovog oglasa na internet strani Agencije za privredne registre", napisano je između ostalog.

Kako prenose domaći mediji Zorana je odlučila da zatvori firmu.

"Zorana je odlučila da zatvori svoju firmu, te je pokrenula postupak zatvaranja, odnosno likvidacije. U narednom periodu treba da se proveri da li može da se zatvori firma, tačnije da se ustanovi da nikome ništa ne duguje, te onda kreće proces kada će moći da okonča svoje poslovanje. Ono što može da se zaključi jeste da očigledno više ne želi da se bavi biznisom ili jednostavno ne može dovoljno da ostvari prometa, te ne želi da ima dodatnih izdataka koji se tiču održavanje predužeća", objašnjava izvor koji je upućen u celu priču i dodaje:

"Nikom nije poznato da li se Jovanovićeva ulenjila ili pak zanela u poslovanju jer takve stvari ne priča ni najbližim prijateljima, pa se odlučila na zatvaranje. Svima je poznato da je ona nedavno počela i da naplaćuje pojedine sadržaje na svom vlogu, što joj nije donelo onoliko prihoda koliko je mislila da hoće".

Ona svakako neće prestati da se bavim javnim poslom, ali mora da bude svesna da više nije toliko popularna kao ranije. Zoranah se nedavno opet našla i nna meti kritika na društvenim mrežama kada je ponovo odlučila da prodaje, kako su istakli u komentarima "štrokavu, polovnu garderobu".

Prema uvidu u Agenciji za privredne registre u proteklih pet godina njeno preduzeće je u nekoliko navrata bilo u blokadi. To se desilo dva puta tokom 2017. godine kada je ukupno bila u blokadi deset dana. Dok je 2018. godine njena firma bila čak sedamdeset osam dana u blokadi.

Da joj popularnost u virtuelanom svetu opada govore činjenice koje svako može proveriti kada su društvene mreže u pitanju. U aplikaciji koja pokazuje tačne podatke koliko je ljudi nekoga zapratilo, a koliko otpratilo Zorana nije u dobrom položaju jer ju je u poslednjih mesec dana otpratilo oko 2.400 ljudi samo na društvenoj mreži Instagram.

(MONDO/Objektiv)