Pune dve decenije, sve do juče, feribot Sveti Stefan II bio je jedan od najprepoznatljivijih simbola barske luke. U 16:53 Svetac 2 pozdravio se od Barana kao i prilikom svakog prethodnog napuštanja luke brodskom sirenom, ali ovog puta i poslednji put: vremešni brod otplovio je u rezalište Aliaga u Turskoj.
Na poslednju plovidbu poslednji crnogorski putnički brod odveo je kapetan Ljubo Pekić, sa posadom od 15 pomoraca. U svoju poslednju luku Svetac 2 stiže u utorak popodne.
Brod je prodat turskoj kompaniji pre dve nedelje, nezvanično po ceni od 265 dolara po toni. To znači da na račun Barske plovidbe turska kompanija treba uplati oko milion dolara.
Svetac je „penzionisan“ još početkom decembra kada mu je otkazana “klasa” koja je važila do decembra 2018. Klasifikaciono društvo Biro Veritas, naime, nije produžilo licencu ovom 43 godine starom feribotu zbog neadekvatnog remonta.
Za četiri dana linija Bar-Bari-Bar biće ponovo uspostavljena ali pod ingerencijom hrvatske Jadrolinije koja dovodi svoj brod i, naravno, svoju posadu.
Bar je pre petnaestak godina u jednom trenutku imao tri feribota koja su povezivala najveću crnogorsku luku sa Barijem, Ankonom. Na Gatu 5 tada su bili vezani, pored Svetog Stefana II i njegov imenjak 3 kao i feribot Alba.
Od otvaranja linije Bar-Bari-Bar, 1965. godine, zapadnu i istočnu obalu Jadrana povezivali su i “Sveti Stefan 1”, i “Njegoš”.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Odložen meč Crvene zvezde zbog snega: 17 dana bez fudbala do Lige šampiona