• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Evo kada će biti završeni radovi na BG ulicama

Izvor MONDO/Tanjug

Gradski menadžer Goran Vesić kaže da će tokom jeseni biti završeni radovi na većini saobraćajnica u Beogradu, pri čemu će kompletan potez Ruzveltova-Slavija-Bulevar oslobođenja biti pušten u saobraćaj 16. novembra.


On je, gostujući u Jutarnjem programu RTS-a, rekao da su počeli radovi na desnoj strani Bulevara oslobođenja - od Slavije prema Autokomandi - i da će ona biti završena 22. oktobra, kada će ceo Bulevar oslobođenja biti pušten u saobraćaj.

"Deo koji sada radimo između Ruzveltove i Ulice kraljice Marije biće gotov već 22. septembra", najavio je Vesić.

On se osvrnuo i na radove koji su u toku na Brankovom mostu, istakavši da je reč o ogromnom zahvatu jer je most sastavljen iz tri dela od kojih je jedan bio u veoma lošem stanju pa je bilo potrebno, zbog bezbednosti automobila i ljudi koji prolaze tim mostom, zameniti kompletne čelične konzole ispod mosta.

"To je 40 tona novog čelika, sada se dosta radi ispod samog mosta i to je jednostavno moralo da se sprovede", rekao je gradski menadžer.

Kako je naglasio, ulažu se napori kako bi svi radovi bili završeni u najkraćem roku, a to se, kaže, vidi po tome što radovi u Ruzveltovoj, Bulevaru i Slaviji traju šest meseci, dok su prethodnici u Skupštini grada napravili ugovor za izvođače radova u Vojvode Stepe koja je triput manja deonica, a radilo se 12 meseci.

"Trudimo se i da obezbedimo da radovi budu urađeni najkvalitetnije moguće i znamo da svi ovi radovi ometaju uobičajeni život građana, ali kod nas se dugo nije ulagalo u infrastukturu", rekao je Vesić, dodavši da će i narednih godina biti radova.

NIJE ZBOG IZBORA....



On je podsetio da je u poslednje tri godine rekonstruisano 646 ulica ukupne dužine 325 kilometra, a "Putevi Srbije" su uradili oko 110 kilometara ulica na teritoriji Beograda.

"Pored toga, naše gradske opštine su uradile preko 100 kilometara nekategorisanih puteva novcem iz gradskog budžeta. Uradili smo 113 kilometra kanalizacije i 283 kilometra vodovoda. Pokrenuli smo ponovo projekat Makiš-Mladenovac gde će 2021. svi građani Mladenovca i sva usputna naselja, od Grocke preko Sopota, kao i delovi Zvezdare i Voždovca, dobiti gradsku vodu", naveo je on.

Dodao je da je u poslednjih nekoliko godina otvoren veliki broj državnih, odnosno gradskih gradilišta, i to ne samo u centru Beograda, već se radi i u Obrenovcu, Lazarevcu, Mladenovcu, Grockoj...

Na konstataciju da neki zameraju to što se baš u ovom trenutku sprovode toliki radovi i spekulišu da je to možda zbog izbora koji predstoje, Vesić kaže da je čuo te optužbe, ali da "to mogu da kažu samo ljudi koji ne razumeju proces kako se jedan projekat radi".

"To mogu da govore samo oni koji su ove tri, odnosno četiri godine prespavali. Mi radimo konstatno, već tri godine Beograd se uređuje i uređivaće se i dalje, i ništa se sada posebno ne dešava u odnosu na ono što se dešavalo ranije. Suština je u tome što smo uspeli da neke projekte pokrenemo jer vam treba godinu-dve da ih završite", kaže on.

Prema njegovim rečima, ne počinje projekat kad vidite radnike i bagere na ulici, već morate da prvo pripremite projekat i novac u budžetu, pa da raspište javnu nabavku, pa da dobijete izvođača, a taj proces traje oko godinu ili dve, pri čemu nekad i javna nabavka ne uspe.

Na pitanje zašto fontana na Slaviji i Kružni tok nisu rađeni u isto vreme, odgovara da je fontana finansirana iz budžeta Direkcije za građevinsko zemljište, dok su radovi u Bulevaru oslobođenja, Ruzveltovoj i na Slaviji finansirani iz kredita EBRD-a, i to su bila dva različita tendera.

RADUJEMO SE 1. SEPTEMBRU

Upitan hoće li u Beogradu biti velikih saobraćajnih gužvi od 1. spetembra kada počinje nova školska godina, Vesić kaže da će, ako vozači budu poštovali uputstva da zaobiđu mesta gde se izvode radovi, gužve moći da se izbegnu.

"Mi se radujemo 1. septembru. Po zimskom redu vožnje na ulicama će biti preko 1.200 autobusa, oko 25 odsto više nego u letnjem redu vožnje", ističe gradski menadžer.

On je naveo i da ove godine u školu polazi 17.148 prvaka - 633 dece više nego 2016, istakavši da je grad Beograd uložio oko 100 miliona dinara tokom leta u rekonstrukciju 90 škola i oko 175 miliona dinara u vrtiće, a radi se i škola u Begaljici koja će biti gotova 2. oktobra.

Govorio je i o fasadama, podsetivši da je u Beogradu obnovljeno oko 120 fasada u centralnoj zoni, pod zaštitom države, od oko 170 planiranih.

"U narednih nekoliko meseci donećemo pravilnike u gradu koji će regulisati obavezu održavanja fasada. Pod tim mislim na obavezu pravnih lica - kompanija, državnih institucija kao što su pošte, škole... To će kontrolisati grad", rekao je Vesić, izrazivši očekivanje da će trećina fasada biti uređeno na taj način.

Što se tiče stanara, kako je najavio, biće kreirani programi u narednim godinama gde će biti ponuđeno da se fasade rade uz učešće i grada i stanara. "Nama su fasade važne jer su izlog grada, a decenijama na njima nije rađeno", zaključio je gradski menadžer.

Komentari 14

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

matematika

Od Autokomande do Slavije ima 1km, od Vuka do Bogosolovije 1.5km. Od Autokomande do Trosarine ima 3,4km. E sad po kom osnovu on kaze da je Vojvode Stepe bila trecina radova od ovih? Ili mu je matematika slabija strana. OK, kontam da Stepa ima manje traka od druge dve, ali cak i kad se to presabere, nema sanse da je jedna trecina. Znaci covek otvoreno laze ili mu je matematika slabija strana.

Serbia forever

Metalni most, koji ide od Ade na Banovo Brdo je u katastrofalnom stanju, ne renovira se i rekonstrukcija nije ni u planu!?

Serbia forever

Završava se odmah, čim tetka popije lek!?

special image